وزیر ورزش در حاشیه جلسه دولت:

استحکام سازه ورزشگاه آزادی از سوی ۲ تیم کارشناسی تایید شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: استحکام سازه ورزشگاه آزادی از سوی دو تیم کارشناسی تایید شده است.

استحکام سازه ورزشگاه آزادی از سوی ۲ تیم کارشناسی تایید شده است

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کند و ما  از برنامه های فدراسیون حمایت می‌کنیم و در کنارشان هستیم  و برنامه ریزی فنی با فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون برنامه ریزی نمی‌کند.

وی افزود: برای بازی های جام جهانی ستادی وجود دارد و ریاست آن با آقای مخبر است و وزارت خانه های مختلف مثل گردشگری و نیرو و ورزش دست در دست هم با ماموریت های مختلف، وظیفه دارند و ما هم به تازگی به قطر  برای ماموریت ها می رویم و  ماموریت ها مشخص است و  به آقای مخبر گزارش می دهیم و ایشان جمع بندی کرده و دستوراتی را می دهند. 

وی درباره اینکه  نگرانی بابت سازه ورزشگاه آزادی وجود ندارد؟ گفت: استحکام سازه تایید شده است و دو تیم کارشناسی آن‌را  تایید کردند و اشکالات ظاهری مثل تخریب زیر صندلی ها هست که سطحی است و  نیاز به مرمت دارد.

وزیر ورزش در پایان گفت: همه ورزشگاه های قدیمی در حال رصد کردن از سوی تیم هایی که استحکام سازه را کنترل می‌کنند، هستند؛ مثل مجموعه ورزشی  انقلاب و شیرودی و سوار کاری کل کشور و... .   نزدیک ۸۵۰ نفر در این شرکت کار می‌کنند و  ما هم دفاتر فنی داریم  و  آن‌را چک و کنترل می‌کنند و  ارزیابی می‌شود و هر جا احتیاج به اصلاح باشد، بودجه اش پیش بینی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اینجا رو دوران پهلوی ساختند نه دوران حلبی ، معلومه محکمه

  • ناشناس
    0

    ورزشگاه ازادی زمانی ساخته شده که تقلب و فساد و رانت نبوده.
    پس از پنجاه سال کماکان مستحکمه و با هزینه جزیی سالها به مردم سرویس خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها