کولبری که ملی‌پوش بوکس شد/ خسروی: منتظر تصمیم فرماندار شهر هستم

بوکسور جوان تیم ملی ایران، درباره رسیدن به ترکیب تیم ملی پس از حواشی بسیار زیاد صحبت کرد.

کولبری که ملی‌پوش بوکس شد/ خسروی: منتظر تصمیم فرماندار شهر هستم

مهدی خسروی که از کولبری‌ در مناطق مرزی به ترکیب تیم ملی رسید، اظهار کرد: تلاش زیادی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور و رسیدن به ترکیب تیم ملی انجام دادم. ۲ - ۳ بار در مسابقات بزرگسالان حضور داشتم و به باتجربه‌ترها می‌باختم، اما خوشبختانه در این دوره به هدف خودم رسیدم و با قهرمانی در این مسابقات انتخاب شدم.

او ادامه داد: با اجازه کادرفنی تیم ملی و خصوصا علی استکی به عنوان سرمربی، ۲ سال است که در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنم و فدراسیون نیز از بنده حمایت می‌کند. در اردوی مشترکی که به همراه تیم ملی عازم ازبکستان شدم شرایط برای من خیلی فرق کرد. الان همه ما می‌دانیم که بوکسوهای ایرانی تفاوتی با قهرمانان جهان ندارند و فقط نیاز است که بیشتر به آن‌ها بها دهیم.

خسروی که بیشتر تمرینات خود را در طبیعت کردستان انجام می‌دهد، درباره کمبود امکانات نیز گفت: این یک واقعیت غیر قابل انکار است،‌ استان و شهری که من آنجا زندگی می‌کنم از نظر امکانات ضعف دارد، اما من همیشه سعی می‌کنم با وجود سختی‌ها تمریناتم را ادامه دهم و از همه کسانی هم که در این مسیر حامی من بوده‌اند و هستند تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر نیز مشغول کولبری است؟ توضیح داد: فعلا کاری ندارم و برای کسب درآمد مجبور هستیم کار کنیم. فرماندار شهر ما با بنده جلسه‌ای گذاشتند و قرار است کاری برای من در نظر بگیرند که فعلا منتظر تصمیم ایشان هستم.

خسروی درباره شرایط تحصیلی خود نیز گفت: در حال حاضر من ۲۲ ساله و دانشجوی علوم تربیتی هستم. البته اصلا نمی‌توانم به دانشگاه بروم (باخنده).

او در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی از چه تاریخی شروع خواهد شد؟ توضیح داد: طبق آخرین صحبت‌ها اردوی تیم ملی از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود اما فعلا چیزی مشخص نیست. خوشبختانه من هم با توجه به قهرمانی در مسابقات کشوری دعوت شده‌ام و تجربه بسیار خوبی خواهد بود.

خسروی درباره هدف‌های مد نظر خود نیز گفت: اولین هدف من کسب مدال قهرمانی آسیا است که امیدوارم با تجربیاتی که در اردو و مسابقات تدارکاتی کسب می‌کنم به این مهم دست پیدا کنم. خوشبختانه مربیان از سطح پیشرفت من در قهرمانی کشور راضی بودند و امیدوارم این روند رو به رشد را زیر نظر کادرفنی تیم ملی نیز همچان ادامه دهم تا در میادین بین‌المللی برای کشور مدال آوری کنم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کاری با او خواهند کرد که دوباره برود دنبال همان کول بری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها