سرنوشت تیم اسکوچیچ امروز در قطر رقم می خورد

تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون فوتبال قرار است 16 خرداد یک بازی دوستانه با تیم ملی کانادا داشته باشد.

سرنوشت تیم اسکوچیچ امروز در قطر رقم می خورد

پیش از اینکه عده ای با هجمه های سیاسی برای تیم ملی سنگ اندازی کنند برنامه فدراسیون بر این بود که شاگردان اسکوچیچ در کانادا با تیم ملی اکوادور هم بازی دوستانه انجام دهد اما به دلیل برخی هجمه های سیاسی فدراسیون کانادا قبول نکرد که جز بازی با تیم ملی کشورش، تیم ملی ایران بازی دوستانه دیگری در آنجا انجام دهد. 

با توجه به این شرایط مسئولان فدراسیون درصدد برآمده اند که بعد از بازی ایران و کانادا تیم ملی بلافاصله راهی دوحه شود. 

این طور که به نظر می رسد فدراسیون در تلاش است در قطر دو بازی دوستانه دیگر فراهم کند تا شاگردان اسکوچیچ در این فیفادی نهایت استفاده را ببرند. رایزنی ها در فدراسیون برای انتخاب حریف تدارکاتی ادامه دارد و شاید امروز توافقات برای بازی دوستانه در قطر انجام شود.

روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت کانادا فقط قرار است به تیم ملی ویزای یک روزه بدهد و به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بعد از بازی باید بلافاصله کانادا را ترک کنند. درحالی این خبر روز گذشته منتشر شده که هنوز اعضای تیم ملی برای انجام کارهای ویزا در ترکیه حضور پیدا نکرده اند.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این توی گوششون نمیره که دنیا حکومت ما رو قبول نداره،مردم خودمون هم از اونها بیزارند،فلسطینی ها ولبنانی ها هم بدتر،پس با موشکهاتون پز بدین وپولها رو بدزدید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها