درگیری‌های عجیب در ورزشگاه یادگار امام تبریز/توقف بازی پرسپولیس-تراکتور/ نتیجه بازی چه می شود؟/ ویدئو

در جریان دیدار امروز تراکتور و پرسپولیس، درگیری هایی به وجود آمد.

درگیری‌های عجیب در ورزشگاه یادگار امام تبریز/توقف بازی پرسپولیس-تراکتور/ نتیجه بازی چه می شود؟/ ویدئو

در این گیرودار عکاسان و خبرنگاران به داخل زمین چمن آمدندو بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند.

 

حمله طرفدارهای تراکتور به گل‌محمدی با پرتاب بطری و سنگ

توقف بازی پرسپولیس - تراکتور

ادامه پرتاب سنگ از سوی هوادارن تراکتور باعث شد که بازی در دقیقه ۷۰ متوقف شود. 

در حین توقف بازی داور یک بازیکن از هر تیم را اخراج کرد.

داور به‌دلیل سنگ‌پراکنی تماشاگران تراکتور بازی را متوقف کرد و با برداشتن توپ از زمین خارج شد. درحین خروج از زمین هم تماشاگران تراکتور داوران و بازیکنان پرسپولیس را سنگ‌باران کردند.

 

اسکورت سرمربی پرسپولیس و فرار از دست هواداران با کلاه یگان ویژه!

اسکورت سرمربی پرسپولیس و فرار از دست هواداران با کلاه یگان ویژه!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از جایگاه ویژه دیدار تیمش مقابل تراکتور را تماشا می‌کرد، بعد از نیمه تمام ماندن این مسابقه به شکل عجیبی راهی رختکن شد.

 

سرانجام نتیجه تراکتور - پرسپولیس چه می شود؟

پس از سنگ‌پرانی و حواشی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آمد، سیدرضا مهدوی داور بازی تراکتور - پرسپولیس همراه با کمک‌های خود راهی رختکن شدند تا این بازی نیمه‌کاره بماند.

حسین زرگر کارشناس داوری کشورمان در خصوص اینکه قانون درباره این بازی و اتفاقات رخ‌داده آن چه می‌گوید، اظهار داشت: در چنین شرایطی اگر بازی به صورت قطعی نیمه‌کاره بماند همه چیز بستگی به گزارش داور بازی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پرونده این بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت اما تصمیم‌گیری درباره آن به گزارش داور بازی و گزارش ناظر بازی بستگی دارد. گزارش عوامل اجرایی که تصمیم‌گیرنده هستند، وضعیت این بازی را روشن خواهد کرد.

 

هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: انگار برخی‌ برای تماشای فوتبال نیامده بودند

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) و پرتاب سنگ از سوی هواداران تراکتور و نیمه تمام ماندن این مسابقه اظهار داشت: متأسفانه انگار برخی‌ برای تماشای بازی به ورزشگاه نیامده بودند و تعدادی تماشاگرنما با پرتاب سنگ این اتفاق را رقم زدند.

وی در واکنش به این موضوع که تعداد زیادی از تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ کردند و این موضوع مختص چند هوادار نبود، گفت: خیر! تنها در دو گوشه از زمین این اتفاق رخ می‌داد که باعث شد داوران به رختکن بروند.
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در مورد اینکه چه تعدادی بلیت برای این بازی فروخته شده بود و با چه مجوزی بیش از 60 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: 30 هزار بلیت برای بازی فروخته شده بود اما متأسفانه هواداران قبل از بازی هجوم آورده و نتوانسته بودند جلوی ورود هواداران به ورزشگاه را بگیرند. مشکل از همین جا هم شروع شد، اما چاره‌ای نبود و نمی‌توانستند جلوی هجوم هواداران را بگیرند.

 

مظفری: کمیته انضباطی درباره نتیجه تراکتور - پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

یک کارشناس داوری می‌گوید کمیته انضباظی باید درباره نیمه تمام ماندن بازی و نتیجه آن تصمیم بگیرد.

نوید مظفری، کارشناس داوری درباره دیدار تراکتور و پرسپولیس که نیمه تمام ماند، اظهار کرد: ادامه پیدا کردن یا نیمه تمام ماندن این دیدار تصمیم داور است و این تصمیم داور بود که بازی برای مدتی متوقف شود. اخراج پاکدل و محمد مسلمی‌پور درست بود چون باعث تحریک هواداران شد.

وی ادامه داد: در بازی صحنه خاصی پیش نیامد که داور را به چالش بکشد و درگیری بازیکنان به خاطر سنگ‌اندازی تنها اتفاق مهم بازی پیش از متوقف شدن آن بود.

قانون در مورد بازی تراکتور – پرسپولیس چه می گوید؟

کمیته انضباطی ظرف مدت یک هفته موظف است در مورد دیدار نیمه تمام تراکتور در برابر پرسپولیس رای صادر کند.

سید رضا مهدوی داور مسابقه در دقیقه 70 به خاطر رفتار تماشاگران و پرتاب اشیاء به داخل زمین بازی را متوقف کرد.

تیمی که مسئول این اتفاق شناخته شود 3- 0 بازنده می شود و باید 50 میلیون تومان هم جریمه نقدی پرداخت کند. کمیته انضباطی در این خصوص این پرونده بر اساس گزارش داور و هم چنین نماینده فدراسیون فوتبال رای صادر خواهد کرد. ممکن است آرای دیگری هم در خصوص این پرونده با توجه به رفتارهای بازیکنان و کادر فنی دو تیم صادر شود.

این بازی در حالی در دقیقه 70 از سوی داور نیمه تمام ماند که بازی با نتیجه مساوی بدون گل پیش می رفت. اعتراض امید عالیشاه به پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین و پرتاب آن به سوی تماشاگران موجب ایجاد درگیری میان بازیکنان دو تیم و در نهایت بازی نیمه تمام ماند.

در ماده 85 به مسئولیت باشگاه میزبان و میهمان در قبال رفتار تماشاگران اشاره صریح شده و در نهایت نتیجه این بازی همان طور که اشاره شد با گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی از مصدومیت عکاس خود در اثر برخورد سنگ خبر داد

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درمورد اتفاقات دیدار مقابل تراکتور

photo_2022-05-19_23-21-15

پرسپولیس هنوز در رختکن ورزشگاه یادگار امام!

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حدود دو ساعت از اعلام نیمه تمام ماندن بازی، هنوز در رختکن ورزشگاه یادگار امام حضور دارند.

درحالی که به دلیل سنگ‌پرانی هواداران تراکتور در جریان دیدار برابر پرسپولیس این دیدار با تصمیم داور حدود ساعت ۲۰:۳۵ در دقیقه ۷۲ نیمه تمام ماند، اعضای تیم پرسپولیس به رختکن رفتند و با وجود گذشت حدود دو ساعت، هنوز در رختکن حضور دارند.

از قرار معلوم پرسپولیسی‌ها منتظر هستند شرایط برای خروج از ورزشگاه محیا شود تا بتوانند ورزشگاه یادگار امام تبریز را به سمت فرودگاه ترک کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    23

    اینها همش نتایج امنیتی کردن یک تیم محلی برای اهداف سیاسی، جدای طلبانه و منافع فردی است.برای حاکمیت ورزش نباید یک تیم پایتختی با یک تیم شهرستانی تفاوت باشد. توزیع امکانات درست، عدم تبعیض ، توجه به همه کشور نه بخشی از آن نه در ورزش بلکه در همه ابعاد.
    تراکتور سالهاست امنیتی شده و این ناشی از مدیریت تفرقه افکنانه محلی و ملی است.توهین قومیتی ، هویتی و نادیده گرفته شدن یک فرهنگ بومی از سوی حاکمیت نتایج خود را در میدانهای دیگر از جمله ورزش فوتبال نشان می دهد.ترک و کرد و لر و بلوج و عرب هم ندارد. هر فرهنگی که زنده تر باشد عکس العمل شدیدتری هم نشان خواهد داد.روزی در تبریز، روزی در اهواز و..... حاکمیت تفرقه و تبعیض بکارد آشوب درو خواهد کرد.

    نظرات شما -
    • فارس
      6

      پس چرا می‌گفتن به بازیکنا توله سگای‌ کوروش؟! حالا بگیم تیم حکومتی‌ چرا توی آبادان این اتفاقا‌ نمی‌افته ؟اینا همش از تعصب کورکورانه‌ و پانترکه

  • .
    6

    آخه چرا؟واقعا یه بازی که اصلا حساسیتی هم نداره چرا باید اینطوری بشه؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      5

      وقتی هیچ چی سرجاش نیست وقتی حاکمیت با مردم رو راست نیست وقتی مردم رو روی باورهای مذهبی و قومی قبیله ای متعصب کرده وقتی آزادی بیان حتی برای ساخت یک فیلم یا سریال که گویش محلی یا موارد مربوط به قومی رو داره، وجود نداره وقتی مردم تحت فشارند از همه طرف عصبی و پرخاشگر میشن و وقتی قانون به راحتی زیر پا گذاشته میشه برای مصلحت نظام و خیلی چیزهای دیگه... نتیجه اش میشه این و بدتر از این

  • ناشناس
    19

    بالاخره اين هم فرهنگ اين قومي كه فكر ميكنن خيلي بالا هستن در حاليكه الان واقعاً …

    نظرات شما -
    • ازخراسان
      6

      قبول ندارم، بی فرهنگی در فوتبال در همه جای دنیاهست

    • ايرانِ فارس
      5

      واقعاً اين قوم خصوصاً اين شهر فكر ميكنن خيلي بالا هستن در حاليكه براي ما فارس ها همشون يكي هستن…

    • فارس
      4

      دقیقا.من خودم فارسم ولی ساکن تبریزم.همشون‌نه ولی نود درصدشون‌ خیلیییی رو زبان ترکی‌ و فرهنگشون‌ متعصب هستن جالب اینجاست که دوستای من که خودشون‌ تبریزی هستن استوری گذاشته بودن پدر درسپولیسو‌ دراوردیم فرهنگ کیلو چنده😐

  • ناشناس
    3

    مقصر صد درصد امید عالیشاه بود که تحریکشون کرد و یحیی که رفت امید رو گرفت بغل و تازه کارتم نگرفت الکی بازیکن تراکتور اخراج شد چرا هیچ تمیمی از لنگ خوشش نمیاد چون این پنج قهرمانیش تبانی بوده زوری بوده

  • یا ثامن
    1

    همش بر میگرده به فلزاتی که شیخ شبث( حسن فریدون) در ۸ سال گذشته با حق کشی تمامی تیم ها به تیم محبوب سرخکی خودش تزریق می کرد آذری ها هم فکر میکنن دولت سرخکی فقط به ایشان ظلم کرده نه برادر سر همه ی ۱۵ تیم را به نفع تیم خودشون می بریدن دشمن خونی شما نبودند حتی به اردوغان هم التماس می کردند فردوسی پور را هم بخاطر لو دادن نقشه هاشون کن فیکون کردند برادران آذری لطفا تامل داشته باشید عشق دولت تدبیر پرسپولیس بود ولا غیر یادتون نره اغلب بودجه هم صرف تقویت تیم محبوبشون می شد فقط یک مرد بالای سر اجازه نداد فلزات اسیا را هم برای پز دادن تصاحب کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مغلطه نباف داداش
      ما یازده نفره میرفتیم فینال و ابی شما عاجز بود بااون همه بریز بپاش و بازیکن و امسال همه کار کردین پرسپولیس قهرمان نشه

  • سید
    6

    اتفاقا ناشناس و کارمند ایران اینترنشنال تو خیلی به خودت فشار نیار این قوم ایرانی است و یچبهش افتخار می کنیم.
    مشکل تیم لنگ است که در جای جای ایران حاشیه درست می کند و این مشکلات حول این تیم می چرخد وقتی کاپیتان لنگی عالیشاه در بازی های مختلف عربده کشی می کند و داوران ترسو کاری نمی کنند نتیجه می شود حوادث دیروز. این مکتب لنگیسم و یحیی گل محمدی هستش. هنوز فحاشی ها و عربده کشی های گل محمدی از یاد نرفته است

    نظرات شما -
    • ......
      3

      مکتب پنالتی های سهمیه ای و امتیاز نظارتی کیسه .شماها حرف از اخلاق نزنید که همه چیزو به لجن کشیدید.

  • محسن
    1

    واقعا رذیلانه برخورد کردن !!!

  • محمد
    6

    در فوتبال این گونه رفتار غیر حرفه ای وغیر اخلاقی است خارجی ها که این بازی راببینند واقعا راجع به ایران چه میگویند لطفا قاطعانه برخورد کنید تا دیگر شاهد نباشیم

  • ...
    0

    هر چند پخش نمی کنی خبر فوری
    چرا از عالیشاه که جرقه توهین و تحریک را گذاشت هیچ عکس و فیلم نمی زاری بلکه کاسه لیسی پیروزی را می کنی. تا در این ملک این همه بی عدالتی هست . وضعت بهتر از این نخواهد بود . ضمن به آن همشهری ا زززززز رررررر ی گوی بفرمائید . ما تورکیم . و ا ز ر ی ده ده ندی آرتیغیدا ده نن نن دی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها