پایان سلطنت ۵ ساله پرسپولیس؛ استقلال قهرمان لیگ برتر شد

استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

پایان سلطنت ۵ ساله پرسپولیس؛ استقلال قهرمان لیگ برتر شد

تیم استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف فولاد رفت و با پیروزی دو برصفر مقابل این تیم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفت. گل های شاگردان مجیدی را حسین زاده و حردانی به زیبایی به ثمر رساندند تا 63 امتیازی شوند. تک گل فولاد را هم کوشکی به ثمر رساند.

پرسپولیس و سپاهان هم در سیرجان به مصاف هم رفتند که اگر قرمزها بازنده باشند استقلال با اختلاف 9 امتیاز قهرمان لیگ می شود.

فولاد خوزستان یک - استقلال 2

نیمه اول

در دقیقه دوم، حسین‌زاده وارد محوطه جریمه فولاد شد و قصد ارسال پاس مناسب برای یامگا داشت که عارف آقاسی توپ را قطع کرد. در ادامه استقلال صاحب دو کرنر شد که بازیکنان فولاد توپ را دفع کردند. در دقیقه ۳۹، ارسال توپ به روی دروازه، در موقعیت مناسبی نصیب عارف غلامی شد که ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع فولاد از روی خط دفع شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، عبور توپ از عارف غلامی، منجر به ایجاد موقعیت مناسب برای ساسان انصاری شد که سید حسین حسینی با یک خروج سریع، توپ را دفع کرد. گل: در دقیقه ۵۲، روی ارسال صالح حردانی به روی دروازه، حسین زاده پس از کنترل توپ، با یک شوت زیبا و پرقدرت دروازه شهاب گردان را گشود. گل: در دقیقه ۷۳، روی یک ضد حمله تند و تیز، صالح حردانی که برخلاف پست همیشگی خود در سمت چپ زمین بود، با دریافت پاس گل از سوی مهدی‌پور و با شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه فولاد، تیم سابق خود را باز کرد. در دقیقه ۸۱، ضربه فنی و برگردان ساسان حسینی در مقابل محوطه شش قدم، از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه ۸۶، وحید حیدریه در کمال ناباوری مقابل دروازه خالی استقلال صاحب توپ شد که ضربه سر مدافع فولاد به بیرون رفت. گل: روی پاس گل ساسان انصاری در داخل محوطه جریمه، علیرضا کوشکی در دقیقه ۳+۹۰ دروازه استقلال را گشود و امیدهای فولاد را زنده نگه داشت.

 

برنامه و نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر

هوادار یک- فجرسپاسی صفر

شهرخودرو یک - پیکان یک

فولاد یک - استقلال 2

نفت مسجد سلیمان یک -نساجی مازندران یک

آلومینیوم اراک 2 - صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک - گل گهر سیرجان 2

ذوب آهن صفر - تراکتور صفر

پرسپولیس - سپاهان ساعت 21:50

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • پرسپولیسی
    2

    بابا حمید بالاخره موفق شد امتیازات معیشتی داور و.. خلاصه کیسه خیلی مدیونه به باباست! البته از حق نگذاریم 90درصد مربیهای لیگ استقلالی بودن که در مقابل کیسه بی نظیر توی زمین قدمهای عاشقانه میزدند!!! دیگه بعد 9 سال آبرو ریزی بود با اینهمه کمک اول نشه ولی هیچوقت قهرمان حساب نمیشه برای قهرمانی باید خودت زحمت بکشی نه اینکه همسایه ها یاری کنید...!!! یاد انتخابات هم افتادم که یه جوری رایها میشد که با نفر دوم فاصله اینقدر زیاد بشه که جای هیچ تلاشی نمونه!!!!!!!!!!

  • قندی
    0

    وای بابا مسعود کجایی😀کجایی که تیمت یتیم شد

  • کمال
    1

    نتیجه حمایت پرسپولیسیها به تیم ملی و بردن تیم ملی به جام جانی قطر توسط پرسپولیسی ها می شود خیانت وزیر سجادی دولت رییسی به مردم ایران و پرسپولیسی ها. این عدالت اصولگراها بود؟؟؟؟؟؟

  • امین
    3

    پایان تبانی و بابا مسعود ...

    نظرات شما -
    • ایرانی
      11

      شروع بابا حمید

    • ناشناس
      6

      تمام قهرمانی ها و نتیجه مسابقات از قبل تعیین شده و تبانی است. فرقی هم بین لنگ و کیسه .و تشتک سازی ندارد. حتی قرعه کشی های مسابقات هم بوسیله گوی های حرارتی و سایر روش های پیشرفته تماما تقلب و دستکاری شده است. نشان به آن نشان که قرار دادن سوریه و ایران و عراق و لبنان در گروه مقدماتی جام جهانی و قرار دادن انگل لیس و آمریکا و اوکراین در پلن B مسابقات نهایی جام جهانی. این وسط ی عده هالو بعنوان تماشاگر سرگرم می شوند واسه هم کری می خوانند.

    • ناشناس
      0

      واقعا چقدر ی عده باید ابله و مزخرف باشند که با وجود فلاکت و مشکلات و فساد در کشور دنبال توپ بازی 11 تا آدم بی تمبون هستند. واقعا انگل لیس با این تخم فوتبالی که کاشت تو این مملکت حالا حالاها خیالش راحت است از مستعمره بودن ایران

    • از شیراز
      2

      لنگ منفور حکومتی نباشم
      از طرف ما شیرازی ها
      و از طرف دوستم که آذری زبانه

    • ناشناس
      0

      تیم غیر حکومتی جک است. استقلال و پیروز همان اصلاح طلب و اصولگرا سیاست هستند.

  • نریمان
    2

    پایان ۵سال خیانت دولتمردان به فوتبال چرا بعد از رفتن بابامسعود لنگ حتی یه هفته هم صدر جدول نیامد حالا قهرمانی پیش کش!

  • جام هاي اسنپي
    2

    نبود بابا مسعود امسال قشنگ حس شد :)

  • عباسی
    2

    5 سال با بابا مسعودشون قهرمان شدن که اصلا لیاقتشو نداشتن . مبارک تمام آبی دوستان

  • علومی
    1

    بعد شیش سال حق به حقدار رسید خدا را شکر

  • ناشناس
    6

    البته با کمک بابا حمید و داور ها

  • ناشناس
    1

    البته تیتر باید این میبود:
    پایان سلطنت بابا مسعود و آغاز سلطنت بابا حمید!

  • ناشناس
    0

    بالا خره تو تلویزیون ال سی دی و گوشی هوشمند قهرمانی استقلال را دیدیم .3297 روز 471 هفته 109 ماه 10 تا عید نوروز از آخرین قهرمانی اون 12 روز مال سال های کبیسه است .

  • ناشناس
    0

    باشگاه محبوب پرسپولیس دو تا پنج فصل است که بهترین بازیکنان ایرانی خود را که عضو تیم ملی فوتبال ایران و لژیونر در باشگاههای خارجی هستند از دست داده است. پرسپولیس دو نفر از بهترین مدافعان فوتبال ایران و حتی آسیا به نام شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از دست داده است. مهدی طارمی بهترین مهاجم حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران را از دست داده است. علیرضا بیرانوند، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و احمد نوراللهی را از دست داده است. شاکله و شیرازه دفاع و خط میانی پرسپولیس زمانی از هم پاشید که پرسپولیس شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی را از دست داد! اگر این بازیکنان نامبرده شده الآن در تیم محبوب پرسپولیس حضور داشتند محال بود تیمی همچون استقلال بتواند جام قهرمانی مستمر را از دستان پرسپولیس در آورد!

  • ناشناس
    0

    اگر در این دو بازی اخیر سیدعباسی (بازیکن سابق استقلال) و سرمربی فعلیشهرخودرو و نکونام (بازیکن سابق استقلال) و سرمربی فعلی فولاد خوزستان به تیم فرهاد مجیدی کمک و مساعدت نمی کردند آیا استقلال با سرمربی گری فرهاد می توانست قهرمان لیگ برتر شود؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها