حسن یزدانی، قاسمپور و زارع پس از ۸ ماه به روی تشک می‌روند

نفرات طلایی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی نروژ در تورنمنت رنکینگ قزاقستان به روی تشک می‌روند و احتمال حضور امامی و عموزاد نیز در این رویداد بالاست.

حسن یزدانی، قاسمپور و زارع پس از ۸ ماه به روی تشک می‌روند

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ جام بولات تورلیخانوف قزاقستان از ۱۲ تا ۱۵ خرداد در آلماتی برگزار می‌شود.

بر خلاف سال‌های گذشته که کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اهمیت چندانی برای رقابت های موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی قائل نبودند، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تصمیم گرفته در رویدادهای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی حاضر شود.

بر همین اساس و پس از حضور در جام یاشاردوغو و رقابت های قهرمانی آسیا، اینبار آزادکاران مطرح ایران در جام تورلیخانوف قزاقستان به عنوان یکی دیگر از رویدادهای موثر در رنکینگ حاضر می‌شوند و همچنین قرار است در صورت مهیا بودن شرایط، آزادکاران ایران به ۲ تورنمنت دیگر موثر در رنکینگ که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ در ایتالیا و تونس برگزار شوند، اعزام شوند.

بر این اساس تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی جام متئو پلیکونه از ۱ تا ۴ تیر در رم ایتالیا و تورنمنت رنکینگ آزاد و فرنگی تونس نیز از ۲۳ تا ۲۶ تیر برگزار خواهند شد.

اما بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، نفرات نخست رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در مراحل نخست چرخه شامل رقابت های قهرمانی کشور و جام تختی معاف شدند و قرار است این نفرات پس از ۸ ماه دوری از میادین در تورنمنت قزاقستان که از ۱۲ تا ۱۵ خرداد برگزا می شود، به میدان بروند.

حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع ۳ طلایی کشتی ازاد ایران در رقابت‌های جهانی نروژ به این مسابقات اعزام می‌شوند و همچنین به احتمال فراوان یونس امامی و رحمان عموزاد خلیلی دو مدعی دیگر حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، نیز از دیگر نفرات اعزامی ایران به این رقابت‌ها خواهند بود.

با توجه به اینکه امامی و عموزاد به تازگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدون ارفاق وزن به میدان رفتند و جام تورلیخانوف نیز بدون ارفاق وزن برگزار می شود، در صورتی که به لحاظ بدنی در شرایط خوبی باشند، به تورنمنت قزاقستان اعزام خواهند شد.

همچنین در دیگر اوزان نیز برخی نفرات رده جوانان و امیدها عازم این تورنمنت خواهند شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها