رئال‌مادرید، این پنج کار را انجام بدهد و به فینال برود

سرمربی رئال مادرید، برنامه ویژه‌ای برای دیدار چهارشنبه شب برابر منچستر سیتی دارد.

رئال‌مادرید، این پنج کار را انجام بدهد و به فینال برود

در واقع نباید از کلمه بازگشت استفاده شود. همانطور که فلورنتینو پرز بعد از بازی روز شنبه رئال مادرید گفت: "بازگشت واقعی منچستر بود."
از 2-0 به 2-1، از 3-1 به 3-2 و در نهایت از 4-2 به 4-3 رسید. سه بازگشتی که شرایط را درست مثل دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن قرار داده است. برد با اختلاف یک گل به معنای کشیده شدن کار به وقت اضافه خواهد بود و پیروزی با اختلاف دو گل بلیت سفر به پاریس را در اختیار شاگردان کارلو آنچلوتی قرار می دهد.

تمام این پارامترها توسط مربی ایتالیایی که دو روز است در والدبباس حضور داشته برنامه ریزی شده است‌. او می‌داند که رئال مادرید باید به اندازه‌ مساوی از قلب و فکر خود در این بازی استفاده کند تا آنها بتوانند بر تیم پپ گواردیولا که در این فصل کمتر شکست خورده غلبه کنند‌. 

اما آنچلوتی می‌داند که عامل محیطی به خصوص در ابتدا به تیمش کمک زیادی می‌کند و او می‌خواهد بازیکنانش افکار عمومی را درگیر کنند. بحث اول گل زدن است. درست است که مادرید در مقابل پاری‌سن‌ژرمن و چلسی ابتدا گل دریافت کرد و در ادامه توانست شرایط را تغییر دهد اما باز هم شعار مرد ایتالیایی برای بازیکنانش این است که از جو ترسناک اولیه ای که برنابئو برای حریف ایجاد می کند استفاده کنند. اگر این فشار باعث شود رئال‌مادرید به گل برسد برنابئو به آتش بازی ادامه خواهد داد و ترس سیتی نیز بیشتر می‌شود. البته با اتفاقی که پیش از این برای چلسی و پاری‌سن‌ژرمن رخ داد، سیتی هشدار برنابئو را دریافت کرده است.

که رئال نتیجه را پیش افتاد کنترل اوضاع آسان‌تر می‌شود. بازی طولانی است و فشار سیتی مخصوصاً در خط هافبک بسیار زیاد خواهد بود. بازگشت کاسمیرو می‌تواند یک راه مقابله با آزادی عمل کوین دی بروین و رودروی در میانه زمین باشد. کروس، مودریچ و والورده باید وظیفه همیشگی خود را انجام داده تا رئال کنترل توپ را در اختیار داشته باشد. در نیم ساعت آخر بازی خواهد بود که با توجه به وضعیت دیدار،  کارلتو از جوانی بهره خواهد برد و احتمالا از بازیکنانی نظیر رودریگو کاماوینگا و سبایوس آماده استفاده خواهد کرد.

منطقا دستورالعمل‌هایی در اختیار کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هم قرار خواهد گرفت. با این حال ستاره برزیلی یک وظیفه دیگر هم دارد و آن این است که با نفوذهای ژائو کانسلو که در دیدار رفت غایب بود مقابله کند. 

در دفاع، کارواخال و مندی باید فضاها را مقابل زینچنکو، محرز و فودن ببندند، در حالی که میلیتائو و ناچو باید در مقابل گابریل ژسوس که در فرم فوق العاده‌ای است و قبلاً در بازی رفت گلزنی کرده است، بسیار سرحال باشند. 

پنج راهکار آاس به رئال مادرید؛ ۱- گل اول را بزن، ۲- حمایت هواداران، ۳-بازی با دو هافبک دفاعی، 4-خارج کردن رودری و دی‌بروین از جریان بازی، 5-استفاده از پلن دوم در صورت نیاز

با این حال کارلتو معتقد است که فوتبال از نظر روحی اهمیت زیادی دارد و بعد از قهرمانی روز شنبه وضعیت رختکن تیم او بسیار خوب است. آنچه او این روزها دائماً به بازیکنانش تاکید می‌کند، این است: "با خیال راحت روز چهارشنبه بازگشت را رقم می‌زنیم."

منبع: ورزش سه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها