آرات حسینی به ایران برگشت، پایان رویای اینستاگرامی

آرات حسینی، پسر هشت‌ساله ایرانی به ایران برگشته تا آن‌طور که پدرش می‌گوید برای سفر به کشور دیگری که احتمالا اسپانیا است، آماده شود.

آرات حسینی به ایران برگشت، پایان رویای اینستاگرامی

آرات حسینی، کودک ایرانی که به خاطر استعداد خاصش در فوتبال توجهات بسیار زیادی را در فضای مجازی به خودش معطوف کرده، به ایران برگشت.

از چندسال قبل ویدیو‌های از یک پسر کم سن‌و‌سال در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد که با اندامی متفاوت از همسالانش، مشغول انجام حرکات ورزشی‌ای، چون بارفیکس رفتن و حرکات رزمی است. با بزرگ‌تر شدن این کودک، خانواده او تصمیم گرفتند استعداد ویژه او را در مسیر جدیدی پرورش دهند و چه ورزشی بهتر از فوتبال!

بعد از جهانی‌شدن کلیپ‌های آرات، کم‌کم زمینه مهاجرت او به انگلستان فراهم شد و او به همراه پدرش به این کشور سفر کردند. در آن زمان اینستاگرام آرات بیشتر با ویدیو‌هایی از هنرنمایی او در منزل و بعضا دریبل‌کردن هم‌بازیانش در زمین‌های کوچک همراه بود تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که با توجه به قوانین سفت و سخت این کشور در عقد قرارداد با بازیکنان پایه، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی فقط در آکادمی این باشگاه تمرین می‌کرد.

دو سال قبل محمد حسینی، پدر آرات در گفتگو با ورزش سه گفته بود که قصد بازگشت به ایران را ندارند و تمام شرایط برای پیشرفت آرات در انگلیس فراهم است. "ما در لیورپول هستیم و قصدی هم برای بازگشت به ایران نداریم. البته برای تعطیلات می‌خواستیم چند هفته‌ای به ایران بیاییم که به خاطر لغو شدن پرواز‌ها و شرایطی که در تمام دنیا به واسطه شیوع ویروس کرونا حاکم است، میسر نشد. به برگشتن اصلا فکر نمی‌کنیم. اینجا همه چیز برای پیشرفت آرات فراهم است، اما برخی موانع قانونی وجود دارد. بعد از تعریف و تمجید فیفا تمام نگاه‌ها روی آرات زوم است. "

اما به نظر می‌رسد اوضاع متفاوت شده و حالا یک‌هفته‌ای می‌شود که آرات به همراه پدرش به ایران برگشته است تا آن‌طور که خودش می‌گوید خواندن و نوشتن به زبان فارسی را یاد بگیرد و در ادامه به کشور دیگری که شاید اسپانیا باشد مهاجرت کنند تا فوتبالش را در این کشور پی بگیرد. آرات که همچنان شیرینی کودکانه خود را حفظ کرده در مصاحبه‌اش می‌گوید هوای لیورپول خیلی خوب نیست.

آرات که برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود و از نزدیک شاهد قهرمانی تیم استانش بود، می‌گوید هوای انگلستان با او سازگار نبوده و حالا به ایران برگشته تا بعد از سه یا چهار ماه تحصیل، برای سفر به اسپانیا آماده شود و فعلا در تمرینات یک مدرسه فوتبال در بابل شرکت می‌کند؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار آرات خواهد بود.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    4

    دم پدر و مادرش گرم

  • مرتضی
    24

    مازندرانی ها کلا جوگیرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چرت وپرت نگو حتما توی مارمولک فقط میفهمی

  • داریوش
    9

    اون موقع که فکر میکرد بچه اش استعداد داره هوای انگلستان خوب بود حالا بهت گفتند بچه ات استعداد نداره
    و باید از کشورشون بری به بچه ات یاد دادی بگه هوای
    اونجا خیلی خوب نیست ؟؟؟؟ خیلی جالبه این همه دو رویی

    نظرات شما -
    • ب
      10

      چرا پایان رویا؟ انشاالله به کوری چشم شما که این تیتر مزخرف رو زدی پله های ترقی رو طی میکنه اگر هم نکرد باز مرد بوده تلاش کرده...

  • مازندران
    8

    حرف دهنتو بفهم تو مال کدوم دهاتی هستی که جو گیر نمیشی. تعطیلات همتون آویزون جاده های مازندران هستین.

    نظرات شما -
    • چرت میگه
      3

      اتفاقا سه تا رفیق از نقاط مختلف مازندران دارم کلا هر کاری کنی جوگیر نمیشن
      همه جا همه جور آدم هست

  • امیل
    2

    افغانستان هواش عالیه

  • ابف
    3

    کلا چاخان کردن تو ذات ایرانی‌هاست عمان وقطر وکویت وبحربن وعراق بهشت شده برای مردمانش اینجا فقط لاف میزنند جهنمه

  • ناشناس
    1

    پدر ومادرش هوشیار با سواد هستند عکس را که با هم سنش بازی فوتبال میکرد وبا اطلاع دیدید برای فرزندش قدم مثبت وبا استعداد که داره بر داشته شماها دلسوزی نکنید حتی آمدند جای که زندگی میکردند اصالت ایرانی بودنش را ثابت کردند

  • ناشناس
    0

    همه جای ایران سرای من وتوست است به تمام مردم کشورم احترام می گذارم

  • علی
    0

    سلام لطفا بهم توهین نکنید همه جای ایران قشنگ و زیبا ست برای ابادیش باید تلاش کنیم همه دنیا تو دل ایران قرار دارد شمالش مثل اروپا جنوب وجنوب شرقش مثل افریفا و شمکال شرقش مثل کل اسیاست بگو خدار را شکر برای این چنین کشوری

  • ناشناس
    5

    این بچه با این پدر به جایی نمیرسه

  • 17

    تهرانی ها نباشن مازنداران از گرسنگی میمیره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بذر نفاق و دشمنی نپاش مزدور آلبانی نشین....

    • ناشناس
      0

      میخوای جاده های شمال رو ببندن، ببینیم کی از گرسنگی میمیره. دیوانه، اینجا هر کی از تو خونش هم در نیاد و با تموم دنیا قطع رابطه کنه از گرسنگی نمیره. چون اینجا حاصلخیزه. تمام

  • ناشناس
    0

    چه ربطی به مازندرانی و لر و ترک و اینها داره ، توی غرب همه ایرانی ها به شکل مردم خاورمیانه دیده میشن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها