عادل برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشت؟

عادل فردوسی پور گفت: برای بازگشت به شبکه سه هرگز چنین شرطی نگذاشته‌ام که برنامه فوتبال برتر یا هر برنامه دیگری تعطیل شود. این خبر، کذب محض است.

عادل برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشت؟

این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنامه ۹۰ خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند.

عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمی خواهد گزارشگری کند! او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است.

در همین رابطه عادل فردوسی پورگفت: برای بازگشت به شبکه سه هرگز چنین شرطی نگذاشته‌ام که برنامه فوتبال برتر یا هر برنامه دیگری تعطیل شود. این خبر، کذب محض است.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    عادل خان! بر نگردی سنگین تر هستی چونکه محال است مدیران صدا و سیما اجازه دهند برنامه ۹۰ با حال و هوای گذشته ادامه پیدا کند و قطعاً برنامه ۹۰ را با ممیزی ها و سانسورهای زیادی مواجه خواهند ساخت! بگذار برنامه ورزشی ۹۰ در خاطره ها با حس نوستالژی باقی بماند!

  • بهنام
    0

    درود بر شرف و غیرت عادل فردوسی پور که با آگاه ‌‌سازی مردم در مورد دلالی در فوتبال و مافیای داوری و دخالت بعضی از سیاسیون در فوتبال و نیز بالا بردن سطح علمی و کیفی و دانش مردم از فوتبال با آوردن کارشناسان فوتبال و داوری و تجزیه و تحلیل مسابقات سهم بسزایی داشته است .
    حال عده‌ای از روی کینه و عقده هر چه می‌خواهند بگویند اما تعداد بیننده و شرکت کنندگان در سوالات پیامکی خود بهترین گواه محبوبیت و مقبولیت ایشان در بین مردم است بطوریکه این برنامه در زمان پخش بیش از ۲۰ میلیون بیننده و آخرین رکورد شرکت در مسابقات پیامکی این برنامه ۶ میلیون و چهارصد هزار نفر بوده است ، در صورتیکه برنامه جایگزین نود علی‌رغم اجرا توسط یکی از پرورش‌یافتگان زیر دست خود عادل فردوسی پور و بعضاً کپی‌برداری از برنامه نود دچار افت شدید مخاطب بوده است و باعث قهر تماشاگر شده است ، برنامه‌ای که در ساعات پخشش باعث میخکوب شدن عده‌ای جوان به تلویزیون می‌شد که در آن چند ساعت به جای دور همی و خلاف و مواد و رفیق ناباب و .... به خاطر مسائل و خصومت شخصی علی فروغی مدیر دست نشانده شبکه سه نابود شد . در تمام دنیا و با هزار ترفند و جایزه برای یک برنامه مخاطب جذب می‌کنند اما در ایران برنامه با مخاطب میلیونی توسط یک فرد نابخرد نابود می‌شود . آقای فروغی خدا شاهد است اگر پشت شما پر نبود و از جایی حمایت نمی‌شدید
    ( به مانند آقازاده‌ها ) شما را برای کارخانه پفک سازی هم نمی‌خواستند و نهایت کارمند ساده در شهرداری شاید بودید ولی حیف که امثال جنابعالی که انبوهی از رانت و قدرت و زور پشت‌تان هست سکاندار شده‌اید و حال و روز مملکت را به این روز انداخته اید .

  • ناشناس
    2

    مجری برنامه ۹۰ علاقه ای برای بازگشت ندارد خخخخخخخخخخخخخخخخ به ریش منبع خبر خندیدیم

  • مهدی
    3

    برنامه نود خیلی جنجالی هست به فوتبال ایران ضربه خواهد زد..اختلافات بین بازیکنان و مربیان را رسانه ایی میکند و آرامش تیم ها را برهم میزند‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها