بازیکن اسبق استقلال

خواهش می کنم فرهاد مجیدی وارد حاشیه نشود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، حواشی اخیر پیرامون این تیم برای به‌هم زدن تمرکز فرهاد مجیدی و شاگردانش است.

خواهش می کنم فرهاد مجیدی وارد حاشیه نشود

علی چینی درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و واکنش علی خسروی و برخی داوران به اظهارات سرمربی آبی‌پوشان گفت: اشتباه در قضاوت داوران زیاد است. یک زمانی اشتباهات کم بود و داوران هوشمندانه عمل می‌کردند، اما متأسفانه داوران فعلی کم‌تجربه عمل کرده و سوت‌های‌شان ناخواسته نتیجه را عوض می‌کند. دقت در داوری وجود ندارد و اگر هم اعتراضی شود، می‌گویند اشتباهات داوری بخشی از بازی است. بله، می‌پذیریم اشتباهات داوری جزئی از بازی است، ولی نباید شرایط به گونه‌ای باشد که همه معترض باشند. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا گل‌گهر، تراکتور و ... همه به داوری‌ها معترض هستند.

وی تصریح کرد: خواهشم از فرهاد مجیدی و کادر فنی این است که وارد حاشیه نشوند، چون یکسری از دشمنان می‌خواهند استقلال را وارد حاشیه کنند و مانع قهرمانی این تیم شوند. چندی پیش گفته بودم استارت یکسری شیطنت‌ها علیه استقلال زده شده است. کادر فنی و بازیکنان باید در این مدت در سکوت کامل تمرین کنند و اجازه دهند مصطفی آجورلو، مدیران باشگاه و پیشکسوتان با جنگ‌های روانی مبارزه کنند. کسانی که دنبال به هم زدن تمرکز استقلال هستند، بدانند کور خوانده‌اند و نمی‌گذاریم تمرکز تیم از بین برود. خودمان هم نباید به حاشیه‌ها دامن بزنیم، چون آخر فصل حرف برای گفتن زیاد است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار برخی از داوران اظهار داشت: در دربی سال 95، از پرسپولیس 3 بر یک جلو بودیم که سیدجلال حسینی روی پادوانی خطای واضحی انجام داد، ولی علیرضا فغانی خطا نگرفت تا پرسپولیس گل دوم را به ثمر برساند. آقای فغانی، آن دربی را به خاطر دارید؟ شما خودت پر از ایراد هستی! آیا فرهاد مجیدی اسمی از کسی برد که به خودشان گرفته‌اند؟! از قدیم گفته‌اند «حرف را بنداز زمین صاحبش بر می‌داره». چرا علی خسروی صحبت‌های مجیدی را به خودش گرفت؟ به خدا این رفتارها زشت است و برای هر کودکی تعریف کنید، می‌خندد. از خسروی بعید بود که به خودش بگیرد. هر چند که این رفتارها یک دلیل دارد و آنهم اینکه می‌خواهند تمرکز استقلال را به‌هم بزنند. استقلال 24 هفته است که شکست نخورده و امیدوارم این روند را ادامه دهد.

چینی در ادامه گفت‌وگوی خود درباره دلیل پیشرفت اللهیار صیادمنش و اُفت مهدی قایدی در تیم‌های‌شان خاطر نشان کرد: پیشرفت هر بازیکنی به زندگی شخصی طرف و تفکراتش برمی‌گردد. رونالدو در 36 سالگی بهترین بازیکن زمین می‌شود، چون تفکراتش حرفه‌ای است. متأسفانه قایدی در کشور عربی که پایین‌تر از ایران است سکونشین شده. این موضوع به زندگی شخصی قایدی بازمی‌گردد و اگر بخواهد بد زندگی کند، پسرفت خواهد کرد. از قایدی می‌خواهم برای آینده‌اش بجنگد و در زندگی‌اش بازنگری کند. حیف است استعدادی مثل قایدی از بین برود. صیادمنش در ابتدا کشتی‌گیر بود، ولی الان می‌بینیم چقدر تلاش می‌کنم تا پیشرفت کند. پیشرفت و پسرفت هر کسی به زندگی شخصی و طرز تفکرش بستگی دارد.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها