اتفاقی عجیب در نیوکمپ

سرمربی بارسلونا، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت و حذف از لیگ اروپا، از حضور تعداد زیاد هواداران حریف در نوکمپ ابراز ناراحتی کرد.

اتفاقی عجیب در نیوکمپ

گفته می‌شود نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ هزار هوادار آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشتند در صورتی که سهم این تیم تنها ۵ هزار بلیت بود. این امکانی است که از دوره قبلی ریاست لاپورتا در باشگاه بارسلونا فعال شده و دارندگان بلیت‌های فصلی در صورتی که نخواهند برای یک دیدار به ورزشگاه بروند، می توانند بلیت آن دیدار خاص را بفروشند تا بازی‌های بارسلونا همیشه با حداکثر ظرفیت برگزار شود.

آبی و اناری ها که در دیدار رفت در خانه فرانکفورت به تساوی ۱-۱ رسیده بودند، انتظار داشتند که در دیدار امشب در خانه با حمایت هواداران خودی به برتری دست پیدا کنند اما این طرفداران تیم آلمانی بودند که بخش زیادی از ورزشگاه را تصرف خود درآوردند و کمک کردند تا تیم شان به یک پیروزی تاریخی برسد و راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شود؛ اتفاقی که باعث ناراحتی ژاوی شد.

اتفاقی عجیب و باورنکردنی در نیوکمپ!/عکس
او به خبرنگاران گفت:" انتظار داشتیم ۸۰-۷۰ هزار هوادار بارسا در ورزشگاه باشند اما این طور نبود. این بازی شبیه به فینال شد. این به خاطر محاسبه اشتباه ما بود. باشگاه باید بررسی کند که چه اتفاق افتاد."ژاوی همچنین در مورد عملکرد شاگردانش گفت:" آنچه ما انجام دادیم، کافی نبود؛ هرچند در دقایق پایانی فوق العاده بودیم. نمی دانستیم که به چه شکلی بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. آنها صاحب پنالتی ای شدند که نمی دانم درست بود یا نه. سپس آنها با یک گل فوق العاده بازی را ۲-۰ کردند و روی گل سوم هم ما اشتباه کردیم. پس از آن ما تلاش کردیم اما دائما ناکام بودیم.
این ناکامی بزرگی است اما فرانکفورت شایسته صعود بود. ما خوب نبودیم و بازی ای که باید ارائه می کردیم را ارائه ندادیم. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم فضایی که برای ضربه زدن لازم بود را پیدا کنیم. این یک بازی اروپایی بود و وقتی اینطور بازی می کنیم، تاوانش را می دهید. حالا باید روی لالیگا تمرکز کنیم."

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها