مهدوی‌کیا:

به بازی‌ های بین‌المللی نیاز داریم/ صلاح نبود به قطر برویم

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید به بازیکنان جوان این تیم امید دارد.

به بازی‌ های بین‌المللی نیاز داریم/ صلاح نبود به قطر برویم

مهدی مهدوی‌ کیا بعد از شکست دو بر صفر تیمش در دیداری دوستانه برابر گل‌گهر اظهار کرد: بازی خوبی را داشتیم. یک هفته تمرین کرده بودیم و به اهدافمان رسیدیم. به دنبال بازی خوب و سختی بودیم. گل‌گهر حریف خوبی برای ما بود. ما از بازیکنان خودمان راضی هستیم. یکی از مشکلات ما این است که بیشتر بازیکنان ما در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کنند و از شرایط مسابقه دور هستند و بازی تدارکاتی بین‌المللی نداشتیم.

وی افزود: با توجه به برنامه لیگ، سه روز قبل از بازی با قطر لیگ ما تمام می‌شود. باید اوایل خرداد بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و قبل از بازی‌ها یک مسابقه بین‌المللی انجام بدهیم.

او درباره بازی تیمش در ورزشگاه آزادی هم گفت: آقای سجادی لطف کردند تا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی درباره برنامه لیگ هم گفت: ما با مسئولان سازمان لیگ جلسه نداشتیم. الان لیگ تعطیل است و بعد فشرده برگزار می‌شود. امیدوارم باشگاه‌ها با ما همکاری کنند چون بیشتر بازیکنان در تیم‌هایشان از بازیکنان اصلی نیستند.

مهدوی‌کیا درباره بازی دوستانه بین‌المللی هم گفت: فعلا که خبری نیست و بزرگ‌ترین مشکل ما همین است. حتما قبل از اعزام به ازبکستان باید بازی بین‌المللی داشته باشیم. الان قطر حریف اصلی ما است و به صلاح نیست در این کشور اردو بزنیم. کار ما اگر سخت نبود، ۴۰ سال صعودمان طول نمی‌کشید. ما جوانان خوبی داریم و به بازیکنان امید دارم.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها