چرا زنان پشت در ورزشگاه مشهد ماندند؟

قرار بود تا شنبه بدون حضور تماشاچی بازی برگزار شود؛ یعنی تمام این مقدمات از ساعت 8 شب شنبه رقم خورد و ستاد کرونا به ما اجازه داد با حضور تماشاگر باشد.

چرا زنان پشت در ورزشگاه مشهد ماندند؟

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی توضیحاتی را در خصوص عدم حضور زنان در بازی ایران و لبنان ارائه کرد.

علی اکبر هاشمی جواهری پس از پایان بازی ایران مقابل لبنان در خصوص عدم حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع) برای تماشای این بازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره یک اتفاق بسیار خوب در استان ما رخ داد و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر به مذاق فوتبال‌دوستان هم خوش آمد چون با برد همراه بود و صعود مقتدرانه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مشهد رقم خورد.

وی افزود: همانطور که مستحضرید در این گونه مسابقات برای تعداد حضور تماشاگر و بقیه مسائل از تهران هماهنگ می‌شود. علیرغم اینکه اخبار مختلفی در رابطه با حضور تماشاگران و یا بدون حضور تماشاگران یا تعداد حاضران در ورزشگاه و مسائل مختلف منتشر شد، ما مجری تصمیماتی بودیم که از تهران گرفته شد.

ما و شورای تامین استان همه گوش به فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل برگزار شود. بیرون از ورزشگاه مقداری تجمعات بود که اگر می بود شاید به این خوبی برگزار نمی‌‌شد. در مجموع استان خراسان اگرچه نمره بالایی نمی‌گیرد اما نمره قبولی می‌گیرد. قرار بود تا شنبه بدون حضور تماشاچی بازی برگزار شود؛ یعنی تمام این مقدمات از ساعت 8 شب شنبه رقم خورد و ستاد کرونا به ما اجازه داد با حضور تماشاگر باشد.

 

هاشمی جواهری گفت: اول به ما گفتند حدود 5 هزار نفر، بعد 8 هزار نفر و بعد 50 درصد ظرفیت ورزشگاه اعلام شد. به جای اینکه به حواشی بپردازیم باید فکرمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به این معطوف کنیم که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشت. شاید این مسأله کمتر رقم خورده، سال‌های پیش و دوره‌های قبل با اما و اگر روبرو بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع است، بنابراین بعضی از مسائل باید از قبل پیش‌بینی می‌شد. ان‌شاءالله در رویدادهای بعدی می‌دانم که وزارت ورزش برنامه‌هایی دارد در همین استادیوم شرایطی فراهم کند که بازی‌های بین‌المللی بهتر از امروز برگزار شود. آنجا احتمالا ما با آماده‌سازی زیرساخت‌ها حضور تمامی اقشار را‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. شاید زمان کم باعث شد این اتفاق بیفتد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در مورد اینکه بلیت‌فروشی بانوان انجام شده و آیا مشکل از تهران بوده و یا خراسان رضوی، اظهار داشت: همان طور که گفتم کلا هدایت اتفاقات این بازی با تهران بود. صرفا بحث حضور بانوان را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌گویم، تمام اتفاقاتی که در این بازی رقم خورد را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم.

ما استادیوم را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیارشان گذاشتیم، تاج فیروز، مجموعه آستان قدس و نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی داشتند. خیلی خوشحالیم که هیچ اتفاق خاصی رقم نخورد. حدود 130 هزار نفر برای خرید بلیت پشت خط بودند.

اگر بلیت فروشی آزاد بود احتمالا 130 هزار نفر دوست داشتند در این مسابقه حاضر شوند. بنابراین با توجه به این تعداد متقاضی بعضی مسائل رخ می‌دهد، ولی در مجموع فکر می‌کنم مشهد نمره قبولی گرفت. ایده‌آل نبود، ان‌شاءالله تجربه‌ای برای دوره‌های بعد باشد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد: از فروش بلیت به بانوان برای بازی تیم ملی خبر ندارم!

مهدی ناصحی پس از پایان بازی ایران و لبنان در خصوص اینکه گفته می‌شود تعداد 4 هزار بلیت به بانوان برای ورود به ورزشگاه امام رضا فروخته شده، اظهار داشت: از اینکه بلیت فروخته‌اند من اطلاعی ندارم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: تصمیمات را ما در شورای اسلامی شهر نمی‌گیریم. پیگیری می‌کنیم ببینیم چه اتفاقاتی افتاده است ولی ازفروش بلیت به بانوان خبر ندارم.

منبع: جی پلاس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 39
  • ناشناس
    7

    کی بود کی نبود،من نبودم.دروغگویان،فیفا اگر باید شما را ادب کند تا به حقوق انسانها احترام بگذارید،از هر دری حرافی کردی الا تخلف غیر قانونی منع ورود بانوان،مثلا اگر بانوان به ورزشگاه می امدند،چه خطری برای پایگاه جهان تشیع و اسلام داشت؟؟؟مضافا این لقب را کی و کی به مشهد داده اند که پایتخت جهان اسلام شده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      باز هم که باهوشششششششششش ترین مردم دنیا فریب خوردند.!!!! معلوم نیست چه اتفاقات مهمی برای سرنوشت کشور دارد می افتد که با خبرسازی و جنجالی کردن رفتن زنان برای دیدن فوتبال مردان اذهان عمومی منحرف می کنند. یکی نیست به این ابله ها بگه توپ بازی 11 تا مرد گنده فقط برای سرگرم کردن شما است. واقعا شرم آور است که برای دیدن بازی مزدورهای حکومتی ولع دارید.

    • 0

      تو مزدور اربابان سعودی هستی که دوست داری تیم ملی حذف شود !!!یقینا با این خوش خدمتی ها دنبال این هستید مریم رجوی ومزدوران همکارش از تیم سعودیها و رفیقش بن سلمان حذف نشود تا مزد این کارها را بگیرند!!تا نمیرند!!!

  • ناشناس
    8

    همش زیر سر اون اقایی است که هممون میشناسیم

    نظرات شما -
    • فاطمه
      5

      اسمشم سلطان خراسانه🤣💔

    • داروغه ناتینگهام
      3

      اون با نوئل شکم گنده

  • ناشناس
    3

    متحجر جان حالت خوبه؟ راضي هستي بازي بدون بانوان برگزار شد؟

  • ایرانی
    4

    حتما علم الهدی دستور نداده

  • ناشناس
    5

    موافقم فوتبال ایران در جام جهانی تعلیق بشه چون حقوق زنان این سرزمین مهمتر از حضور در جام جهانی هست

    نظرات شما -
    • 0

      بی شعور سوختی ایران تعلیق نشد وطن فروش !!!شماهاحقوق زنان را می فهمید!!!! مسئولینت در آلبانی کودکان را از مادرانشون جدا کردند و برای ارتقای ....مسعود مریم را مجبور به جدائی از ابریشمچی کردند!!! زنان را به دور از فرزندان مجبور به ازدواج سازمانی می کنند !!!!در تیرانا بیگاری می کشند از زنها!!

  • محمود
    5

    به زور دارید اسلام شبه جزیره عربستان و فرهنگ عربستانی رو به یک ملت متمدنی فرو میکنید. ولی یاور کنید راه نداره

  • سعید
    3

    یکی از مسائلی که باعث رای آوردن روحانی وبد بخت شدن ملت ایران شد همین بود.

  • مراد
    2

    همه بی خبر هستند .ولی همه هم خبر دارند .مشکل فقط نوع دروغ گفتن است .دورویی مسئولین مردم را ناامید می کند

  • یکی از مردم
    3

    امیدوارم فیفا وارد عمل بشه و تنبیه سخت درنظر بگیره تا هر نفهمی با سلیقه خود بی وجودش قانون نذاره

  • شاهرخ
    1

    دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت میزند نادان دوست ،این نادان ها در هر لباس جایگاه زمان و مکان می‌توانند باشند حتی کنار ائمه معصومین (ع)

  • میشوبالا
    2

    خاک عالم تو سرتان باد بی عرضه ها فیفا به عقل گندیده شما می خندد.

  • حاعری
    21

    سلام صبح بخییر چرامساعل همه چیز را به هم مرتبط میکنیید آیا دختر جوان برای تشویق برای ورزشکاران می آیند یا اهداف دیگری دارند آیا کسی که چهار چوب اسلام زندگی می کند باید ازقانون پیروی کند ویا مانند غرب زنان برهنه ومورد استفاده جنسی قرار گیرند یک کمی فکر کننید بیخود قضاوت نکنیید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خاک . . .

    • علی
      0

      شما ساکت شو کل دنیا غیر از ایرانو طالبان دارن زنا رو راه میدن ورزشگاه شبیه یه جوکه تا واقعیت طالبان از شما یادکرفته شده طالبان کم مونده بخاطر دائم التحریکیتون اجازه ندید برن مدرسه و درس بخونن عین طالبان.

  • خداشناس
    3

    لطفا ساکت
    این کشور صاحب نداره هر که از مادرش قهر می کنه نظر میده خدا رحمت کنه امام رو شطرنج رو ازاد کرد یه نفر جرات نداشت حرف بزنه
    حالا هر کس می رسه برای پایه های صندلیش ابروی ایران و ایرانی رو می بره هر جا دنیا بریم بهمون می خندند ابرومون رو بردید ولمون کنید چه غلطی کردیم که کشورمون رو دست شما دادیم

  • ناشناس
    3

    سگ زرد برادر شغال است. مسوولین ایرانی برادران طالبان و داعش هستند

    نظرات شما -
    • 0

      رؤ:سای خوشگذاران تودر پاریس هم برادر اسرائیل سعودیها وبن سلمان جنایتکار هستند !!!

  • 3

    نتیجه دین سیاسی همین است.

    نظرات شما -
    • 0

      دین سیاسی پدر اربابنت مانند شاه و آمریکا و اسرائیل را در ا آورده !!

  • بهنام
    2

    حالا همه جا زدن ولی کسی جرعت نداره بگه از کجا دستور اکید امد که بانوان رو راه ندن و با گازاشک اور پراکنده شون کنن

  • عادل از قطب شمال
    3

    تیم ایران رو باید از بازیهای جام جهانی مثله اربابش روسیه تعلیق کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عادل قطب شمال:....سوخت خاک بر سرت وطن فروش !!تو اربابت آمریکا و بایدن موفنگی هست که آرزوی تعلیق تیم ایران را داری!!تیرانائی تبار !!ایران با اقتدار هیچ اربابی ندارد

  • شهرام.ر
    2

    متاسفانه در کشور ما ، زنان پشت تمام درهای بسته میمونن ، این یکی هم روش .

  • ناشناس
    2

    بجای اینکه اینجا حرفی بزنید بیاید برید تو سایت فیفا اونجا اعتراض کنید

  • تبریز
    5

    بهتر بود همونجا اعدامشون میکردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خجالت بکش احمق.

  • م ا
    1

    خاک بر سرتون که عرضه برگزاری یک مسابقه فوتبال را هم ندارید
    همه کارها هیاتی به گند کشیده میشه تو این خراب شده

  • محمد
    5

    پایتخت عالم تشیع تبریز هست تاریخ رو تحریف نکنید در ضمن امسال جام جهانی ب دلایلی برگزار نخواهد شد خیالتان راحت.ولی زنان و دختران مملکتمون همیشه مظلوم واقع میشن اخه تبعیض تا کی؟باید پول بلیتشون عودت داده بشه و ازشون عذر خواهی و دلجویی و جبران بشه اینجا مملکت امام زمان هست نباید در حق هیچ کس ظلم شود

  • ناشناس
    0

    نشد یه کاری تو ایران بشه و آبروی ایران تو دنیا نبرید،خب شما که قصدتون راه ندادن خانم ها هست بدون تماشاگر برگذار میکردید،البته در همسایگی طالبان بودن باید یه احترامی هم به طالبان میذاشتن که بگن ما هم فرمانبردار شما هستیم

  • سردار
    0

    فقط علم واهدا

  • دروغ
    0

    کار سختی نیست که !!؟با رعایت سلسله مراتب
    از فرمانده ی نیروهای مستقر در ورزشگاه بپرسید کی به شما دستور داد خانمها را راه ندهید ؟؟؟ظرف یک ربع مشخص میشود ،کار چه کسانی بوده ،،،تمام !!!
    حالا اقایان میلیاردها تومن خرج رفت و امد میکنند و زمان میخرند تا قضیه لوث شود و تمام ،،سیاست یعنی همین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اینها چهل و چهار ساله مردم را اینگونه بازی داده و اغفال کردند!!!!

    • 0

      شماها که یه عده جوون را اغفال کردید والان پیروپاتال شدند ودر آلبانی مانند اسیر ها در پادگان اشرف زندگی می کنند و خانواده هایشان خبر از اونها ندارند !!!

  • ناشناس
    0

    بعضی از این افراد که نظر داده اند به عقل و انصافشون مراجعه کنند خدا وکیلی اصلا احترام به حقوق بانوان مد نظرشون نیست بلکه دنبال یه چیز دیگه هستند که بعضی عقده های خودشون را بریزند خیلی جاها به حقوق بانوان احترام نگذاشتند مانند موضوع اخیر در مورد بانوئی که مورد بی احترامی بازیگر مرد قرار گرفت چند نفر از اینها زیر اون خبر کامنت گذاشتند !!!از خودتون بپرسید؟؟ یه نفربه جای دفاع از حیثیت آن خانم بر عکس به او انگ حکومتی زد !!! باور کنید هرجائی یه تکه گوشت گندیده ائی پیدا می شه یه عده ای دورش جمع می شند و .....می کنند !!!جمع کنید به خدا برید کشکتان را بسابید !!!!انصاف و مروت داشته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها