سرمربی تیم ملی روسیه: فقط امیدوارم مردم از جنگ دست بردارند!

تیم ملی روسیه از حضور در مسابقات مقدماتی این ماه جام جهانی قطر محروم شده و سرمربی آنها خواستار پایان فوری خصومت‌ها شده است.

سرمربی تیم ملی روسیه: فقط امیدوارم مردم از جنگ دست بردارند!

والری کارپین، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه خواستار پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه شد و ابراز امیدواری کرد که "مردم از جنگ دست بردارند" در حالی که او درباره تحریم‌های صادر شده علیه تیم ملی هم صحبت کرد.

در پی حمله ولادیمیر پوتین به کشور همسایه خود در اروپای شرقی، تیم‌های فوتبال در سطح ملی و بین‌المللی به شدت تحت تأثیر تحریم‌ها در سراسر نهادهای حاکم این ورزش قرار گرفته‌اند.

از جمله این تحریم‌ها می‌توان به تعلیق حضور روسیه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در این ماه اشاره کرد. اکنون سرمربی آنها درخواست کرده که به زودی صلح برقرار شود، در حالی که نشان می‌دهد تیمش ممکن است به زودی دوباره به رقابت بپردازد.

کارپین در پستی که کانال های تیم ملی مردان روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر شد، گفت: "فوتبال مهم است. این ما را به هم نزدیک می کند و ما را متحد می کند، [و] کارها بدون آن دشوار خواهد بود. من مطمئن هستم که تیم ملی و باشگاه ها باید بتوانند به بازی ادامه دهند. در مقیاس جهانی، من فقط امیدوارم که این سرانجام پایان یابد، صلح فرا برسد و مردم ازجنگ دست بردارند."

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها