بعد از تساوی مقابل نساجی دو سه روز حالمان بد بود؛

مجیدی: افتخار می‌کنم مربیِ این استقلال هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازیکنان ما زمانی که بعد پنج برد متوالی، در بازی با نساجی به تساوی رسیدند، دو سه روز حالشان بد بود من افتخار می‌کنم که مربی این استقلال هستم.

مجیدی: افتخار می‌کنم مربیِ این استقلال هستم

فرهاد مجیدی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم می خواستم از خبرنگاران عزیز عذرخواهی کنم چرا که در ۲ بازی اخیر به خاطر برخی مشکلات در کنفرانس خبری قبل از بازی‌ها شرکت نکردم.

وی افزود: امروز می‌خواهم راجب تیمی صحبت کنم که برای من افتخار است هر روز بازیکنان آن را می‌بینم. می‌خواهم راجب بازیکنان شریفی حرف بزنم که چه از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته‌ترین هستند. بازیکنان من امسال با وجود تمام مشکلاتی که داشتند تلاش کردند. به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. آنها با تمام وجود تلاش کردند. روز به روز بهتر شدند و توقعات را بالا بردند. بعد از پنج پیروزی متوالی، زمانی که در بازی خارج از خانه مقابل نساجی به تساوی رسیدند، حالشان دو سه روز بد بود.

وی افزود: مشکلاتی هست که فقط مختص تیم ما نیست. امکاناتی که در حال حاضر وجود دارد، در شان یک بازیکن فوتبال نیست اما این بازیکنان می توانند کارهای بزرگی را رقم بزنند. به همین خاطر می توانم بگویم که ۹۰ درصد اقدامات من و کادر فنی در انتخاب بازیکنان درست بوده است.

وی افزود: مشکلاتی هست که فقط مختص تیم ما نیست. امکاناتی که در حال حاضر وجود دارد، در شان یک بازیکن فوتبال نیست اما این بازیکنان می توانند کارهای بزرگی را رقم بزنند. به همین خاطر می توانم بگویم که ۹۰ درصد اقدامات من و کادر فنی در انتخاب بازیکنان درست بوده است.

مجیدی تاکید کرد: بازیکنان جوان با عشق و علاقه این تیم را انتخاب کردند و با همه وجود تلاش می‌کنند. هدف اصلی من قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن ما را به لیگ یک ببرند. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هم از نظر شخصی و هم فنی نفرات مورد علاقه من و بودند. پیامم برای این دو این است که به خاطر شما هم شده برای قهرمانی می جنگیم. دلایل زیادی داشتیم که قهرمان شویم و الان یک دلیل به آن دلایل اضافه شد.

وی در مورد اضافه شدن مدافع برزیلی گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی محدودیت‌هایی داشتیم اما با کادر فنی نگاه کردیم و دیدیدم این بازیکن برزیلی می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در مورد تغییر ساعت بازی‌ها گفت: نظری در مورد ساعت بازی‌ها ندارم. با تمام احترامی که برای دوست خوبم یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس قائل هستم، در نیم فصل اول هم ۱۰  بازی زودتر از آنها انجام دادیم. از شما سوال می‌کنم. خاطر ندارم که استقلال و پرسپولیس در یک روز بازی داشته باشند و بازی اول برای ما در تهران باشد.  الان رقابت برای قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال است و سهیل مهدی تشخیص داده که استقلال اول بازی کند و پرسپولیس بعد به میدان برود و این برای اولین بار است چنین اتفاقی رخ می دهد. به سهیل مهدی می گویم باز هم می‌توانند بازی ما را قبل از پرسپولیس بگذارند. هیچ ایرادی ندارد.

وی افزود: در مورد مشکلاتی که برای ما و بازیکنان به وجود آمده مفصل در پایان لیگ صحبت خواهم کرد.

مجیدی در مورد تقابل تیمش با گل‌گهر گفت:‌ بازی فردا فوق العاده سخت است. گل‌گهر تیم خوبی است و بازی حساسی پیش رو داریم. در چنین بازی‌هایی موقعیت کم ایجاد می‌شود و هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند می‌تواند برنده باشد.

سرمربی استقلال گفت: استقلال ساختاری خوبی دارد و فاز دفاعی تیم هم خوب بوده است. فصل قبل هم در 9 بازی پایانی 4 گل خوردیم و امسال شرایط بهتر شد. فرهاد مجیدی آدمی نیست که جا بزند. اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد انگیزه و اراده من را برای ادامه راه بیشتر می‌کند. متاسفانه به جای اینکه از بازیکنان ما تقدیر شود صحبت‌هایی دیگری مطرح می شود اما این حرف‌ها تاثیری در تیم ما ندارد.

وی در مورد آسیب‌های تیمش از جدایی یزدانی و مرادمند گفت: یزدانی و مرادمند از بهترین مدافعان فوتبال ما هستند و شانس حضور در تیم ملی را دارند. این اتفاق شوکی به تیم ما بود. چند جلسه با مسوولان باشگاه برگزار کردم و آنها قویا به من گفتند که مرادمند و یزدانی در تیم خواهد ماند. اگر می دانستم این اتفاق رخ نمی دهد، اجازه نمی‌دادیم بازیکن دیگر از جمع ما جدا شوند. یک تیم هستیم و بازیکنان دیگر از این موضوع ناراحت شدند. در دو بازی گذشته نه تنها گل نخوردیم بلکه به تیم‌ها موقعیت هم ندادیم. بازیکنان ما با وجود مشکلات، فوق‌العاده بودند و بازیکنان این روند را حفظ خواهند کرد.

مجیدی در مورد انتقادات از رودی ژستد تصریح کرد:‌ او بازیکن فوق العاده‌ای است و آنچه من می خواهم به نحو احسنت انجام می‌دهد. 100 درصد از او راضی هستم و اگر وی همین روند را حفظ کند به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

وی در مورد بازگشت وریا غفوری گفت: یکسری مسائلی بود که حل شد و او صحبت هایی انجام داد که نشان داد انگیزه زیادی دارد. نه تنها وریا بلکه همه بازیکنان تلاش می‌کنند که با سربلندی از زمین خارج شویم. خیلی خوشحالم که کاپیتان به تیم بازگشته است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تیمش تنها 40 درصد از مطالبات امسال را دریافت کرده، گفت:‌  این مسائل درون خانوادگی است و خودمان حلش می‌کنیم. شما نگران نباشید.

وی در مورد اینکه تیمش در صورتی که نبازد طولانی‌ترین شکست ناپذیری لیگ را تصاحب خواهد کرد، گفت: هر مربی از این موضوع خوشحال خواهد شد، اما در ذهنم حفظ روند تیمی است. بازیکنانم در این هفته‌ها بسیار خوب و آرام بودند. من دنبال این هستم انتهای فصل هواداران استقلال را خوشحال کنم. نباید مسائل پیرامون تیم، تمرکز ما را بر هم بزند. می‌دانیم حریف تیم خوبی است و باید باهوش باشیم تا سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

مجیدی در مورد اینکه مدافع مد نظر استقلال در سیستم بازی با سه دفاع تجربه بازی ندارد، گفت: اطلاعات شما ضعیف است. او تجربه بازی در این پست را در الیفصلی دارد. از طرفی ما برای جذب بازیکن محدودیت داشتیم. اولین نکته هم این بود که بازیکن آخرین بازی را کی انجام داده؟ او یک ماه پیش بازی کرده بود و از نظر جسمانی شرایط خوبی دارد. بازیکنان دیگری هم بودند که سه یا چهار ماه بازی نکرده بودند اما ترجیح دادیم بازیکنی را انتخاب کنیم که بیشترین آمادگی را داشته باشد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از فوتبال پاک چه خبر راستی فایل صوتی افشا شده ای که باعث برکناری رییس و روسا شد خبری نداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها