شکایت باقری از استقلال به AFC

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال به علت دریافت نکردن مطالبات مالی اش از آبی پوشان به AFC شکایت کرد.

شکایت باقری از استقلال به AFC

فرشید باقری هافبک سابق تیم فوتبال استقلال بابت دریافت نکردن مطالباتش و ثبت قرارداد ۲ بازیکن جدید آبی ها با وجود حکم بسته بودن پنجره باشگاه از استقلال به AFC شکایت کرد.

باشگاه استقلال با وجود شکایت فرشید باقری در روز پایانی نقل و انتقالات، قرارداد ۲ بازیکن خود را ثبت کرد و مقابل ذوب آهن هم به بازی گرفت.

در این میان فرشید باقری توسط وکیل خود پیگیر پرونده شکایتش از استقلال شده و استعلاماتی از AFC گرفته شده است که گفته می‌شود این اقدام فدراسیون فوتبال از سمت سران کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرقانونی خوانده شده است.

تاکید AFC بر این بوده که قوانین داخلی را بعد از صدور حکم نمی‌توان تغییر داد و طبق یک اصل حقوقی قوانین وقتی تصویب می‌شوند موارد ماقبل از خودشان را شامل نخواهند شد.

پیش از این باشگاه استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفت که صالح حردانی و عزیزبک آمانوف ازبکستانی هستند و این ۲ بازیکن در شرایطی قراردادشان به ثبت رسید که پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها بابت شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بسته شده بود.

در روز پایانی نقل و انتقالات بود که مسئولان سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت اعلام کردند باشگاه‌های بدهکار و با پنجره بسته امکان ثبت قرارداد ۲ بازیکن را دارند و از همین رو باشگاه استقلال قرارداد ۲ بازیکن خودش را ثبت کرده و آن‌ها را در دیدار مقابل ذوب آهن بازی داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها