بنزما: نیمار هم مثل مسی است

مهاجم رئال مادرید از بازی جذاب و البته سخت تیمش برابر پاری سن ژرمن سخن به میان آورد و نیمار را با مسی مقایسه کرد.

بنزما: نیمار هم مثل مسی است

به گزارش اسپورت، در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف هم خواهند رفت.

بنزما درباره این بازی گفت: من ساعت ها است که برای آماده شدن تمرین می کنم و احساس بهتر شدن دارم. یک جلسه تمرینی دیگر پیش رو داریم و باید دید که وضعیت چگونه خواهد شد. بدون شک نسبت به روزهای قبل شرایط بهتری دارم اما برای چنین بازی ای باید از هر نظر آماده بود.

مهاجم فرانسوی رئال ادامه داد: باید اعتراف کنم که ۱۰۰ درصد آماده نیستم. همه چیز به تمرین پایانی بستگی دارد. دور بودن از میدان  برای یک فوتبالیست بسیار سخت است. من تلاش زیادی کرده ام و از نظر ذهنی خود را آماده نگه داشته ام. بازی جذابی در پیش داریم و بسیار دوست دارم که به تیمم کمک کنم.

او درباره رویارویی با ام باپه گفت: بازی بزرگی برای هر دو تیم است. قرار گرفتن برابر ام باپه جذاب خواهد بود. ما در کنار هم بازی کرده ایم. هر کدام از ما دوست دارد که تیمش برنده شود. اکنون ما رقیب هستیم اما بعد از بازی دوستان خوبی برای هم خواهیم بود.

بنزما درباره مسی گفت: درباره مسی صحبت نمی کنم چرا که او بازیکنی استثنایی و غیر عادی است. بدون شک هواداران انتظارات زیادی از او خواهند داشت. من بارها برابر او بازی کرده ام اما این بازی قطعا متفاوت خواهد بود. پاری سن ژرمن نیمار را هم در اختیار دارد که او  هم مانند مسی است و بازیکن بسیار مهمی به شمار می آید. در فوتبال تیمی از پیش برنده نیست. هر تیمی بیشتر تلاش کند پیروز می شود. مشکل ما در رئال این است که معمولا در بازی عقب می افتیم. وقتی در یک ربع اول به گل نمی رسیم کمی احساس آشفتگی می کنیم. باید از این نظر بهتر شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها