تشریح آخرین قوانین داوری برای کشتی گیران اعزامی به بلغارستان

آخرین قوانین و مقررات داوری دنیا برای نفرات اعزامی به رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف لهستان تشریح شد.

تشریح آخرین قوانین داوری برای کشتی گیران اعزامی به بلغارستان

 محمد مصلایی پور، عضو کمیسیون داوران و کمک مدرس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور، امروز (دوشنبه) با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آخرین قوانین و مقررات داوری روز دنیا را برای نفرات اعزامی به رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان تشریح کرد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روز‌های روز‌های ۲۸ بهمن لغایت اول اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های پنج شنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ بهمن)، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های جمعه و شنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن) و رقابت‌های اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های شنبه و یکشنبه (۳۰ بهمن و اول اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها