خورشیدی: دیدار تیم ملی مقابل لبنان شاید خارج از تهران برگزار شود

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نظر داریم بازی ایران برابر لبنان را در شهری غیر از تهران که استانداردهای فیفا را دارد،‌ برگزار کنیم.

خورشیدی: دیدار تیم ملی مقابل لبنان شاید خارج از تهران برگزار شود

مجتبی خورشیدی با اشاره به نشست خود با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست خوبی با عزیزی خادم داشتیم که طی آن برنامه های تیم ملی در دو بازی آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پرواز تیم ملی از ایران باید در شهر اینچئون فرود بیاید و محل برگزاری بازی احتمالا شهر سئول خواهد بود. البته با تمام فشارها و ایمیل‌هایی که زدیم هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت قطعی محل برگزاری این دیدار را به ما اعلام نکرده و منتظر جواب نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمهیدات لازم را در خصوص اعزام تیم ملی انجام دادیم و مکاتباتی نیز در همین زمینه با معاون اول رییس جمهوری صورت گرفته تا بتوانیم ۲۸ اسفندماه سال جاری با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد اینچئون ترک کنیم. همچنین برای حضور لژیونرها نیز سعی داریم پرواز آنها را از محل اقامتشان رزرو کنیم و پس از بازی برابر کره جنوبی ۵ فروردین ماه سال ۴۰۱ به ایران بازخواهیم گشت.

وی درباره آخرین بازی تیم ملی برابر لبنان گفت: با توجه به تاکید رییس فدراسیون در خصوص توسعه فوتبال در استان‌ها، این تمایل وجود دارد که بازی برابر لبنان در یکی از شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز که استانداردهای لازم فیفا را برای برگزاری این دیدار داشته باشند، برگزار کنیم و اگر این اتفاق رخ بدهد، به‌نظرم می‌تواند رویداد خوب و خوشایندی برای فوتبال ایران باشد. تیم ملی فوتبال تمام سعی خود را می‌کند تا این دو بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در روزهای پنجشنبه ۴ و سه شنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به ترتیب برابر کره جنوبی (خارج از خانه) و لبنان ( دیدار خانگی) به میدان می‌رود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رم
    0

    قم برگذارکنید تماشاچیانشم فقط فقط بانوان باشند چه شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها