هاشمی: حق الناس گردنم است و باید بهترین بازیکنان را به تیم‌ملی دعوت کنم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حق الناس گردن من است و باید بتوانم بهترین بازیکنان را به تیم ملی دعوا کنم.

هاشمی: حق الناس گردنم است و باید بهترین بازیکنان را به تیم‌ملی دعوت کنم

مصطفی هاشمی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: همان روز اول گفتم که راه سختی در پیش داریم.هم ما و هم‌ رسانه‌ها در کنار هم هستیم و نمی‌توانیم خود را جدا از یکدیگر بدانیم.
وی ادامه داد: بعد از اینکه کرونا زیاد شد و بازی ها هم لغو شد، کادرفنی تصمیم گرفت که اردو را زودتر آغاز کند و بچه ها در شرایط خوبی قرار بگیرند و خدایی ناکرده دچار بیماری نشوند.

هاشمی در مورد دعوت از ملی موشان گفت :یک حق الناسی گردن من است و باید بهترین نفرات را دعوت کنم و برحسب شناخت و درکم از بسکتبال، همه مسابقات را دیدم و بازیکنانی را انتخاب کردم که شرایط برنده بودن و پیشرفت را دارند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کرونایی شدن سه  بازیکن گفت: ۲۴ بازیکن را به فیبا اسم داده ایم و هیچ کسی دیگر اضافه نخواهد شد. از شنبه نیز سجاد و ارسلان اضافه می‌شوند و بهنام یخچالی نیز از آخر ماه می‌آید.

وی در خصوص صمد نیکخواه بهرامی عنوان کرد: خیلی ها در آغاز کار ما می گفتند باید پوست اندازی شود، من تمام کمال از بازیکنانی مانند صمد دفاع کردم، چون زحمت زیادی کشیده اند. او نمی تواند در این مقطع بازی کند و ما از داشتن یک بازیکن بزرگ محروم هستیم.

هاشمی در مورد قزاقستان و سوریه گفت: قزاقستان قوی ترین حریف ما محسوب می شود و بسکتبال را خوب بلد است و مربی خوبی را به خدمت گرفته است. بردن آنها ساده نیست و باید تلاش زیادی کنیم. سوریه هم پر نوسان بازی می‌کند و هر لحظه ممکن است شرایط بازی اش تغییر کند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حق الناس کلمه ای است که آخوندها در دهان همه انداخته وخودشان استاد این کارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها