پرسپولیس - فولاد؛ هت‌تریک یا انتقام برای اولین جام

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در دیدار سوپرجام امروز در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس - فولاد؛ هت‌تریک یا انتقام برای اولین جام

دیدار سوپرجام فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد. دیداری که پیش از این قرار بود پیش از آغاز فصل برگزار شود اما فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان این اجاره نداد و در نهایت مسئولان سازمان لیگ برگزاری دیدار سوپرجام را به تعطیلات نیم‌فصل موکول کردند.

پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته و فولاد به‌عنوان قهرمان جام حذفی در شرایطی گام به دیدار سوپرجام خواهند گذاشت که شرایط متفاوتی را در روزهای اخیر و نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل پشت سر گذاشته‌اند. پرسپولیس پس از کسب 35 امتیاز در نیم‌فصل نخست، چالش جدی را در هفته‌های گذشته با استعفای گل‌محمدی پشت سر گذاشت و سرمربی‌ سرخ‌های تهرانی که از شرایط تیمش به شدت ناراضی بود، چند روزی در تمرینات پرسپولیس غیبت داشت اما در نهایت با وعده حل مشکلات از سوی باشگاه، به تمرینات تیمش بازگشت.

با این حال چیزی از مشکلات پرسپولیس در روزهای اخیر کم نشده و گل‌محمدی در نشست خبری پیش از سوپرجام به شدت از عملکرد باشگاه در نقل‌و‌انتقالات انتقاد کرد. جایی که پرسپولیس به جز احمد گوهری که به‌عنوان دروازه‌بان به جمع سرخپوشان اضافه شده، توفیق دیگری در جذب بازیکن نداشته است. در سوی مقابل اما فولادی‌ها یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های لیگ در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بودند. جذب شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری، آرش رضاوند، عارف آقاسی و علیرضا کوشکی به خوبی عملکرد موفق این تیم را نشان می‌دهد و به گفته جواد نکونام این بازیکنان در دیدار امروز مقابل پرسپولیس نیز در ترکیب اهوازی‌ها حضور خواهند داشت.

دیدار پرسپولیس - فولاد در سوپرجام، سومین جدال دو تیم در فصل جاری است و اهوازی‌ها به دنبال انتقام و جبران دو شکست در لیگ مقابل پرسپولیس خواهند بود. شاگردان گل‌محمدی در هفته‌‌های اول و شانزدهم لیگ برتر فولاد را شکست دادند و حالا برای فتح نخستین جام سال، باید برای سومین‌بار این کار را تکرار و در این زمینه هت‌تریک کنند.

میلاد سرلک و سیامک نعمتی و امید عالیشاه بازیکنانی هستند که در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرینات پرسپولیس به طور کامل شرکت کنند و در دیدار امروز نیز غایب خواهند بود.

پرسپولیس و فولاد خوزستان تاکنون 47 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن 25 پیروزی برای سرخپوشان تهرانی، 12 تساوی و 10 پیروزی برای فولادی‌ها بوده است.

قضاوت دیدار پرسپولیس - فولاد بر عهده محمدرضا اکبریان خواهد بود که قرار است پس از این مسابقه از دنیای داوری خداحافظی کند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لنگی حقیر
    0

    چه عجب یحیی یه بار هم که شده مسعولیت شکست لنگ رو به عهده گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها