مجید صدری از پرسپولیس استعفا داد/ دلیل استعفا

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.

مجید صدری از پرسپولیس استعفا داد/ دلیل استعفا

مجید صدری، رییس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خودش و در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر از سمت خود استعفا داد. 

صدری در روزهای اخیر و پس از ماجرای حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به واسطه عدم کسب مجوز حرفه‌ای این باشگاه از سوی AFC مورد انتقادات شدیدی از سوی هواداران و افکار عمومی قرار گرفته است.

صدری در این پست نوشت:

‌یک سال از حضورم در مجموعه محبوب، نامدار و وزین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گذشت.

در تمام روزها و لحظات حضورم در باشگاه با تمام وجود در کنار همه عزیزان مجموعه تلاش کردم تا هم باری از دوش بردارم و هم اقداماتی موثر برای درخشش بیشتر و بهتر باشگاه انجام دهم و البته به لطف خدا و همت و همراهی و همکاری دوستان، قدم‌های خوبی برداشتیم.

اما حضور در این باشگاه بزرگ و خوشنام و ادامه این مسیر نیازمند تلاش حداکثری و همراهی جدی مجموعه مدیران ارشد است که در حال حاضر به دلایلی به کندی پیش می‌رود.

حرف‌های ناگفته زیاد است و آخرین آن دست‌های پشت پرده حذف ناجوانمردانه ما از آسیاست که حتما در زمان مقتضی، بطور مفصل برای همه هواداران شرح خواهم داد.

از اعضاء محترم هئیت مدیره، کادر فنّی، تیم مدیریتی، سرمربی عزیز، آقا یحیی، تک تک بازیکنان، پرسنل باشگاه و آکادمی، پیشکسوتان و همه هواداران بابت همه لطف‌ها و مهربانی‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق و سربلند باشند.

با تقدیم نامه‌ای خدمت وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سجادی تقاضا کردم با استعفای اینجانب از ریاست هیئت مدیره و سرپرستی باشگاه موافقت نمایند.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

با سپاس و ارادت فراوان

سید مجید صدری

دلیل استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

امروز قرار بود سرپرست مستعفی سر‌خ‌پوشان همراه با نماینده کارگزار جدید پرسپولیس با یک شرکت قرارداد جدیدی برای حمایت مالی از این باشگاه امضاء کند اما جایگاه متزلزل صدری سبب شده طرف مقابل به وی اعلام کند تضمینی برای اجرای تعهدات پرسپولیس در صورت جدایی وی از این باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل از عقد قرارداد صرف نظر کرد. 

اتفاقی که پس از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید چندین بار تکرار شده و مستحکم نبودن جایگاه صدری مانع عقد قرارداد با پرسپولیس و کارگزار از طرف برخی شرکت‌ها شد. پس از اتفاق امروز هم صدری تصمیم گرفت از سمت خود استعفاء بدهد. 

این در شرایطی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس طبق قول خود به بازیکنان و اعضای کادرفنی قرار بود تا امروز بخش دیگری از مبلغ قرارداد آنها را به حساب‌شان واریز کند اما این اتفاق رخ نداد.

بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل ۲۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و اکنون با توجه به مشکلات مالی باشگاه و استعفای صدری مشخص نیست این تیم که قرار است پنجشنبه آخرین دیدار خود در دور رفت لیگ برتر را مقابل فجرسپاسی برگزار کند، چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهند داد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هر مدیرعامل یا سرپرستی به محض اینکه دو باشگاه مردمی پرسپولیس و استقلال با مشکل مواجه می شود جهت فرار از پاسخگویی به هواداران و افکار عمومی سریعاً استعفا می کند! استعفا چاره کار نیست بلکه باید به پشتوانه معنوی هواداران ایستاد و مبارزه کرد و مشکلات را تا سر حد امکان رفع کرد مگر اینکه عاجز از حل و فصل مشکلات پیش رو باشید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها