استارت قهرمان اسبق کشتی جهان در قدیمی‌ترین سالن پایتخت

یکی از قهرمانان سابق کشتی فرنگی جهان با حمایت متولیان فدراسیون، تمرینات آموزشی و هفتگی خود را و در کسوت مربی در سالن توفیق جهانبخت تهران استارت زد.

استارت قهرمان اسبق کشتی جهان در قدیمی‌ترین سالن پایتخت

نخستین جلسه تمرین کشتی فرنگی با مربیگری طالب نعمت پور از قهرمانان اسبق جهان با حضور جمعی از قهرمانان و عنوانداران کشتی کشورمان در سالن توفیق جهان بخت برگزار شد.

در این جلسه از تمرین که ملی‌پوشان و عنوان داران کنونی و اسبق کشتی فرنگی همچون مهدی محمدی، محمد قضائی، محمدعلی گرایی، حسین نوری، مهدی فلاح، رضا خدری، میلاد خسرودی، مهدی زودآشنا، شیرزاد بهشتی طلا و آرشام بهرامی زاده حضور داشتند.

این تمرینات در حالی به میزبانی سالن بازسازی شده توفیق جهانبخت برگزار شد که کشتی‌گیران تمرینات متنوعی از جمله تمرین کشتی، برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی را انجام دادند.

در همین راستا طالب نعمت پور در خصوص برپایی این تمرینات گفت: خوشبختانه نخستین روز از تمرینات با استقبال خوبی همراه بود. به طوری که هم برخی از نفرات حاضر در تیم ملی و هم جوانان مستعد در این تمرینات شرکت کردند. ما نیز سعی کردیم برنامه‌های فنی و همچنین تمرینات کشتی را در دستور کار داشته باشیم.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان در مورد امکانات خانه کشتی توفیق جهانبخت نیز به سایت فدراسیون کشتی گفت: این سالن به عنوان قدیمی ترین سالن پایتخت، پایگاه قهرمانی و محل تمرینات کشتی گیران ملی پوش بود که خوشبختانه پس از چند سال و بعد از بازسازی کامل توسط فدراسیون، مدتی است شاهد آغاز مجدد تمرینات کشتی در این سالن هستیم. البته برخی کاستی‌ها وجود دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد. به نظر من مجموعه خوبی در مرکز پایتخت مهیا شده که حیف است از امکانات آن استفاده نشود.

نعمت پور در پایان به غیبت فرشاد علیزاده دیگر قهرمان کشتی فرنگی به عنوان مربی در این تمرینات اشاره کرد و افزود: علیزاده به دلیل مشکلات شخصی در نخستین تمرین ما حضور نداشت، اما به هر حال این تمرینات سه روز در هفته با حضور برخی از چهره‌های عنواندار و همچنین علاقمندان کشتی زیر نظر فدراسیون برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها