سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه:

واترپلو خوزستان نیازمند همدلی است

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این‌که عملکرد ما در دور نخست لیگ برتر رضایت‌بخش بود، گفت: آن اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد،"همدلی است" این‌که فرقی نداشته باشد کدام تیم از خوزستان در مسابقات حاضر می‌شود و نیز مهم نباشد چه کسانی بالای سر این تیم‌ها هستند.

واترپلو خوزستان نیازمند همدلی است

رضا جعفری در خصوص عملکرد تیم نفت امیدیه در دور نخست لیگ برتر واترپلو کشور اظهارکرد: عملکرد ما در دور نخست رضایت‌بخش بود اما نتیجه‌ای که گرفتیم هنوز چیزی نیست که ما دنبال آن بودیم و برای آن هدف‌گذاری کردیم. البته با توجه به این‌که مسابقات در چهار یا پنج روز متوالی انجام می‌شود و هر روز صبح یا بعد از ظهر تیم بازی دارد قاعدتا لازم است بازیکنان از آمادگی جسمانی کامل برخوردار باشند.

وی افزود: شرایط کشور از نظر همه‌گیری کوید ۱۹ در حال بهتر شدن است و استخرها کم‌کم در حال فعال شدن هستند اما همه‌گیری کرونا و محدودیت‌ها در استفاده از استخرها باعث شد بازیکنان در این دوره از شرایط آرمانی خود نسبت به سال‌های گذشته دور باشند. امیدواریم در دور دوم این مسابقات که حدود ۴۰ روز دیگر آغاز می‌شود بتوانیم بازیکنان را به شرایط آرمانی برسانیم تا بتوانند در روزهای متوالی آمادگی بدنی خود را حفظ کنند و بدنشان بتواند خیلی سریع برای بازی بعدی ریکاوری شود.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه ادامه داد: دور بعد و دوم لیگ برتر واترپلو پس از بازگشت تیم‌ملی واترپلو از مسابقات انتخابی جهان که چهاردهم تا هجدهم بهمن به میزبانی قزاقستان خواهد بود، برگزار می‌شود. دور سوم و پایانی لیگ برتر نیز با توجه به فشردگی موجود و همچنین مسابقات لیگ دسته یک، پایان دهه نخست اسفندماه سال جاری برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی خود از مسابقات دور بعد لیگ برتر واترپلو، گفت: مسابقات در دور بعد فشرده‌تر، نزدیک‌تر و سنگین‌تر خواهد بود. امیدوارم با همکاری و حمایت‌های باشگاه نفت امیدیه و شرکت نفت و همچنین مدیریت محترم آن شرکت که البته تا همین الان هم ما را بسیار حمایت کرده‌اند، با بهبود شرایط مالی باشگاه بتوانیم اردوهای مدنظرمان را در این فاصله تا آغاز دور دوم لیگ برتر برگزار کنیم که در این رابطه هم پیش‌بینی چهار اردوی مقطعی، ۸ تا ۹ روزه را داریم تا بازیکنان مان به هماهنگی و آمادگی لازم برسند. کار سخت است اما تیم نفت امیدیه هم کوچک نیست، پیش از این هم از عهده کارهای سخت به خوبی برآمده‌ایم؛ از کسب مقام‌های باشگاه‌های آسیا، قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی که در کارنامه این تیم است گرفته تا این‌که نفت امیدیه قدیمی‌ترین باشگاه لیگ برتر واترپلو کشور محسوب می‌شود.

جعفری بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم با وجود تمام مسائل گفته شده به نتیجه مطلوب در پایان این دوره از لیگ برتر هم برسیم. در همین جا نیز جا دارد از تمامی بزرگانی که هم به صورت حضوری و هم تلفنی (آقای بیک، مانی اهل‌یرف و علی امیریان) با من در ارتباط بوده و هم راهنمایی داشتند و هم موجب دلگرمی ما شدند، تشکر کنم اما برای من خیلی عجیبه که آیا واقعا جامعه واترپلو خوزستان فقط همین سه نفر است؟

وی تاکید کرد: آن اتفاقی که باید در واترپلو خوزستان رقم بخورد،"همدلی است" این‌که فرقی نداشته باشد کدام تیم از خوزستان در مسابقات حاضر می‌شود و نیز مهم نباشد چه کسانی بالای سر این تیم‌ها هستند؛ ما همه باید پشت تیم‌های خوزستانی باشیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در پایان، گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک، قلب‌های ما برای یک هدف و آن هم تعالی، پیشرفت و موفقیت واترپلو خوزستان بتپد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها