کیهان، سرگردان در برابر مهدوی کیا/ اوج تناقض گویی در یک ماجرای جنجالی

روزنامه کیهان در گزارش امروزش تا حدی از حرفهای دیروزش درباره اسطوره فوتبال ایران عقب نشینی کرد اما مواضع متناقضی را در مورد جنجالی مربوط به پیراهن مهدی مهدوی کیا ارائه داد.

کیهان، سرگردان در برابر مهدوی کیا/ اوج تناقض گویی در یک ماجرای جنجالی

روزنامه کیهان در باره حواشی پیش آمده درباره مهدوی کیا نوشت: برخی در این ماجرا با خوش بینی می‌گویند «مهدوی‌کیا برخلاف حاشیه‌سازی‌ها، از ابتدای بازی نسبت به حک شدن پرچم اسرائیل در کنار 210 پرچم دیگر کشورهای عضو فیفا از جمله ایران و فلسطین، حساسیت نشان داده و سعی در پوشاندن آن داشته است.

بین دو نیمه او در کنار سامی ‌الجابر در حال خوش و بش کردن است که در مواجهه با دوربین فیفا، قسمتی که پرچم رژیم صهیونیستی قرار دارد را مچاله می‌کند تا واکنش خود را به این اقدام نشان دهد». بنابر این روایت، مهدوی‌کیا باید در طول 90 دقیقه بازی باید دستش بر روی پرچم صهیونیستی بوده باشد(!)

برخی برای بدگمانی خود دلیل دارند و به حمایت مهدوی‌کیا از بازی دو بازیکن دیگر در خارج کشور مقابل تیم رژیم صهیونیستی در گذشته‌ اشاره می‌کنند و اینکه او منتقدان را در ماجرای اخیر، متهم به دورویی کرد. البته در مقابل، کسانی هم به حضور وی در منزل شهید مدافع حرم سردار رضا فرزانه در سال 97 و دیدار با خانواده شهید استناد می‌کنند. و یا ابراز خوشحالی وی پس از زدن آن گل خاص به تیم ملی آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه را نشانه وطن‌پرستی‌اش می‌شمارند.

به‌نظر می‌رسد در ماجرای اخیر، اولا بیش از مهدوی‌کیا، مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مقصر هستند و باید پاسخگو باشند. اما این قصور و تقصیر مدیران ذی‌ربط، رافع مسئولیت سرمربی تیم امید نیست. ثانیا حداقل انتظار ولو با نگاه خوش‌بینانه به ماجرا و برای اینکه افکار عمومی باور کند ورود به تله‌گذاری صهیونیست‌ها و حامیان‌شان از سر غفلت و بی‌میلی بوده، این است که مهدوی‌کیا صریحا نسبت به رژیم‌ اشغالگر قدس (بانی انواع جنایت‌ها در حق ملت ایران) اعلام بیزاری کند و توپ را به زمین صهیونیست‌های بی‌آبرو برگرداند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • بوقلمون
    1

    جناب ملون شما چقدر چیز ومیز هستید.خدا رحمت کنه پدرتو ادم بدی نبود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از ثمره اش معلومه

  • محدثه
    2

    تناقضش کجاش بود دروغگو!

  • غریبه
    0

    آقای شریعت نداری اگر ذر ذهن و دل مردم ایران جایگاه خودت میدونستی کجاست و با مهدوی کیا مقایسه می کردی هر گز در مورد ایشون یک کلمه انتقادی هم چاپ نمی کردید

  • رضا
    0

    شریعت نداری بداند ملت ایران ورزش را جدای از سیاست میداند

  • ناشناس
    0

    بابا یکی نیست این بابا رو سر نگون کنه

  • ناشناس
    0

    اعتراض اجباری!!!!! اگر اعتراض نکنی ترا بر کنار می کنیم و بعد هم می گوییم خودش استعفا داد یا از نظر فنی ضعیف بود و این قبیل بهانه های نخ نما مثل کشتی بوکس تکواندو ، جودو و ....ولی جرات اینکه علنا بگویید قضیه چیست ندارد، چون کل ورزش ایران را تعلیق می کنند. مرگ بر سیاست. سیاست بایستی از ورزش بره بیرون و همه بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام کشور هستند و چه دین و ایینی دارند، باید با هم ورزش و مسابقه بدهند. اسراییلی یا غیر ان با هم فرقی ندارند. شما حکومت ها به بقیه عرصه های زندگی بشر را بگند کشانده اید، حداقل عرصه ورزش را بگذارید برای ملت ها

  • ...
    0

    کیهان درمورد محصولات کشاورزی که به خاطر سمی بودن برگشت می خوره وبه خورد مردم داده میشه نظر نداره؟

  • م ح
    0

    ازادمی مثل مسئول کیهان که جزچاپلوسی وپاچه خواری نظام چیزی بلدنیس چه انتظاری دارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها