گلباران پدیده در مشهد/ سوغات سه‌گله شاگردان مجیدی

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل میزبانش پدیده به پیروزی ۳ بر صفر رسید.

گلباران پدیده در مشهد/ سوغات سه‌گله شاگردان مجیدی

در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این مسابقه با گل های سلمانی، رمضانی و ژستد به سود استقلال مهمان به پایان رسید.

آبی‌ها در ابتدای کار، بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق اول هم به گل رسیدند. در دقیقه ۱۲ بازی شاگردان مجیدی روی یک کار ترکیبی، جعفر سلمانی را صاحب موقعیت کردند و شوت این بازیکن و دفع ناقص دروازه‌بان شهرخودرو، گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند. استقلال در ادامه به شکل هجومی به بازی ادامه داد و سعی کرد فشار خود را روی نیمه زمین شهرخودرو نگه دارد. در این بین شهرخودرو سعی داشت از فشار آبی‌ها مقداری کم کند و با پاس‌های ترکیبی به نیمه زمین حریف راه پیدا کند. آرمان رمضانی در دقیقه ۲۱، روی یک کار هجومی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت شد اما ضربه پای چپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. ۲ دقیقه بعد استقلال به گل دوم رسید، رودی ژستد پس از مدت‌ها توانست طلسم‌شکنی کند و در شلوغی محوطه جریمه حریف با ضربه‌ای دقیق موفق شد گل دوم آبی‌ها را به ثمر برساند. شاگردان مجیدی پس از گل دوم، سعی کردند بازی را مدیریت کنند تا بتوانند از ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند محافظت کنند. شاگردان سید عباسی نیز با وجود دریافت ۲ گل از آبی‌ها مقداری بازتر بازی کردند تا بتوانند گل‌های خورده خود را جبران کنند. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و آرمان رمضانی روی سانتر ارسالی در محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه سر موفق شد گل سوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر استقلال در نیمه اول به پایان برسد.

در دقیقه ۵۶ حرکت خوب کوین یامگا از سمت راست و ارسال او به درون محوطه جریمه چندین بار موقعیت شوت زنی را در اختیار استقلالی ها قرار داد که این توپ در نهایت به کرنر رفت. سه دقیقه بعد حرکت بسیار خوب تیمی بازیکنان استقلال از راست با پاس مهدی پور به یامگا همراه شد. ارسال این بازیکن در دهانه دروازه به رودی ژستد رسید و پاس پشت پا و دیدنی این بازیکن به حسین زاده رسید ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه ضربه فنی و بغل پای حسین زاده از پشت محوطه جریمه را فراهانی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. در دقیقه ۶۵ رسال کرنر به روی دروازه پدیده با ضربه سر رمضانی همراه شد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد  ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال نصیب محمدرضا فلاحیان شد که ضربه دیدنی و قیچی برگردان این بازیکن را سیدحسین حسینی با پرشی تماشایی و واکنشی فوق العاده مهار کرد و مانع از خلق یکی از زیباترین گل های این فصل شد.


در نهایت این مسابقه با برتری ۳  بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید تا استقلالی ها ۲۵ امتیازی شوند. پدیده یا همان شهرخودرو نیز با ۲ امتیاز قعرنشین است!

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر، محمدرضا فلاحیان، رحمان جعفری

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها