زرنگ بازی به سبک انگلیسی؛ مقاومت عجیب کارلایل یونایتد مقابل محدودیت های کرونایی!

شیوع اومیکرون و بازگشت محدودیت های کرونایی، باعث گل کردن خلاقیت باشگاه ها کارلایل یونایتد شده است!

زرنگ بازی به سبک انگلیسی؛ مقاومت عجیب کارلایل یونایتد مقابل محدودیت های کرونایی!

اومیکرون سویه جدیدی از ویروس کرونا است که باعث شده در برخی نقاط جهان، دوباره شاهد اعمال محدودیت های کرونایی باشیم. دولت انگلیس با برنامه ای به عنوان "پلن بی" و قوانین مخصوص، به مبارزه با گسترش و شیوع این سویه جدید رفته است. حدود 6 روز قبل بر اساس همین برنامه اعلام شد که در استادیوم هایی که ظرفیتشان بیشتر از 10000 نفر است، افراد خواستار ورود به استادیوم باید مدرکی داشته باشند که یکی از این دو شرط برقرار شده را ثابت کند:

  • فرد هر دو دز واکسن کووید 19 را دریافت کرده است.
  • همراه داشتن تست منفی کرونا که طی 48 ساعت قبل انجام شده است.

بر اساس دستور مستقیم دولت انگلیس، این قانون از 15 دسامبر (24 آذر) در تمام استادیوم هایی که زیر نظر اتحادیه فوتبال فعالیت می کنند، برقرار خواهد شد. اما اجرایی شدن این قانون همانا و گل کردن خلاقیت باشگاه کارلایل یونایتد هم همانا!

زرنگ بازی کارلایل یونایتد

کارلایل یونایتد باشگاهی است که در سطح چهارم فوتبال انگلیس حضور دارد (لیگ دو فوتبال انگلیس). ورزشگاه خانگی این تیم برانتن پارک نام دارد که در حالت عادی، ظرفیتش 17949 نفر است. بیانیه رسمی سایت کارلایل یونایتد را در رابطه با "پلن بی" در زیر می خوانید: باشگاه تایید می کند که در حال حاضر برای ورود به برانتن پارک، هیچ گواهی اجباری مربوط به کووید احتیاج نیست. ما قصد داریم با توجه به ملزومات "پلن بی" این تغییرات را در استادیوم اعمال کنیم: ظرفیت جایگاه ایستاده به 3999 کاهش می یابد؛ ظرفیت جایگاه های نشسته (صندلی دار) به 6000 نفر می رسد. در مجموع ظرفیت استادیوم برانتن پارک از این پس، 9999 نفر خواهد بود. با توجه به این تغییرات، هواداران دیگر اجباری به تهیه مدارک اعلام شده از سوی دولت را ندارند؛ همه هواداران می توانند بدون گواهینامه واکسن و تست منفی، وارد استادیوم برانتن پارک شوند.  

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها