درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با قهرمان ایرانی/ بازگشت از کشتی کج!

دارنده مدال طلای المپیک توکیو، از حامی مالی مسابقه تیم‌های کشتی ایران و آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع درخواست ۵۰ هزار دلار کرد.

درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با قهرمان ایرانی/ بازگشت از کشتی کج!

گابل دن استیوسن نابغه ۲۱ ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک توکیو با شکست چهره‌های مطرحی همچون طاها آکگل ترک و گنوپتریاشویلی گرج به مدال طلای المپیک رسید.

وی پس از المپیک، در رقابت‌های قهرمانی جهان غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی خبر داد.

در حاشیه برگزاری رقابت‌های جهانی نروژ که با درخشش امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی ایران و کسب مدال طلای این رقابت‌ها همراه بود، روسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی دوستانه در ایالت تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن سال جاری برگزار شود به توافق رسیدند.

 

پس از این اتفاق، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی خبر داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت: "به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد". موضوعی که با استقبال زارع مواجه شد و وی نیز عنوان کرد مشتاق رویارویی با استیوسن است.

اما این کشتی گیر آمریکایی ساعتی پیش درخواست عجیبی را برای حضور در تیم آمریکا برای دیدار دوستانه با ایران مطرح کرد.

وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار ۵۰ هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها