بارسلونا و فروپاشی کامل؛ دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش

بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا شانسش در رقابت های اروپایی را در پلی آف مرحله حذفی لیگ اروپا امتحان کند. انتظار می رود در آینده تغییرات زیادی برای بلوگرانا در راه باشد.

بارسلونا و فروپاشی کامل؛ دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش

بارسلونا که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، برای بازسازی ترکیب خود به منابع مالی نیاز دارد و از این رو، در نظر دارد چند بازیکن بزرگ خود را به فروش برساند فرنکی دی یونگ و مارک آندره تراشتگن، نام های بزرگی هستند که در لیست فروش بارسلونا قرار گرفته اند؛ توجه منچستریونایتد به دی یونگ جلب شده و نیوکاسل علاقه مند است دروازه بان آلمانی بارسا را به ترکیب تیمش اضافه کند. از طرفی عملکرد سرجینیو دست هم متقاعد کننده نبوده و بلوگرانا می خواهد هر چه سریع تر این بازیکن آمریکایی را بفروشد. علاوه بر این بارسلونا به عثمان دمبله اولتیماتوم داده که پیشنهاد تمدید قرارداد را افزایش نخواهد داد و او در صورت نپذیرفتن این پیشنهاد، می تواند رایگان جدا شود. 

علاوه بر وضعیت مالی باشگاه، جوردی آلبا و ممفیس دیپای، دو بازیکن فیکس بارسلونا هم به علت مصدومیت حدود یک ماه دور از میادین خواهند بود و این یعنی دست ژاوی، بسته تر از همیشه است. اوضاع ترکیب تیم بحرانی است، بازیکنان کلیدی در لیست فروش قرار گرفته اند و حضور در رده هفتم لالیگا و رسیدن به لیگ اروپا، یعنی بارسلونا به مرز فروپاشی کامل رسیده است.

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها