پیروزی سه بر صفر استقلال در هفته نهم لیگ برتر

پایان مساوی های روی اعصاب!

تیم فوتبال استقلال با سه گل تیم پیکان را شکست داد.

پایان مساوی های روی اعصاب!

تیم های فوتبال پیکان تهران و استقلال از ساعت ۱۶ در هفته نهم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان استقلال با سه گل موفق به شکست میزبان شد.

آبی ها که در ۵ بازی گذشته خود به تساوی رسیده بودند، پس از ۵ هفته بالاخره طعم پیروزی را چشیدند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

ترکیب پیکان:

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمد جواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی، ابراهیم صالحی

نیمه اول:

دقیقه ۲: عارف آقاسی با یک پرتاب بلند به روی دروازه پیکان، یامگا را صاحب موقعیت کرد که توپ این بازیکن در دهانه دروازه با ضربه ای نه چندان خوب در اختیار فرهاد کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه ۴: امیرحسین جدی پس از دور زدن مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد ولی ضربه او را حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه ۷:  امیرحسین حسین زاده، یا یک پاس در عمق صاحب موقعیت شد که  که سامان فلاح و فرهاد کرمانشاهی مرتکب اشتباه شدند و توپ و دروازه خالی در مقابل خاقانی بود اما این بازیکن با خطای نوروزی فرد پشت محوطه جریمه متوقف شد و داور یک خطا برای استقلال اعلام کرد. در ادامه ضربه ایستگاهی را مهدی پور زد که کرمانشاهی به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۹:  استقلالی هاکه اصرار زیادی روی پرتاب ها دارند، این بار هم با پرتاب بلند آقاسی بصاحب موقعیت شدند که ضربه سر رودی ژستد را کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه ۱۶: شوت محکم رودی ژستد از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ارسال خوب کوین یامگا از سمت راست به روی دروازه به امیرحسین حسین زاده رسید اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ارسال کوین یامگا از سمت راست، بر روی نقطه پنالتی به رودی ژستد رسید و او با یک ضربه  قیچی برگردان نمایشی دروازه پیکان را تهدید کرد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: شوت محکم و رو پای زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه به زیبایی راهی دروازه پیکان شد که کرمانشاهی با یک واکنش خوب توپ را به کرند فرستاد. در ادامه مهدی مهدی پور ضربه کرنر را به روی دروازه پیکان فرستاد که با اثر گذاری ژستد، توپ در دهانه دروازه به سیاوش یزدانی رسید و او در حالتی نامتعادل توانست به توپ ضربه بزند و دروازه پیکان را باز کند.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: امیرحسین حسین زاده با یک حرکت خوب دو مدافع پیکان را جاگذاشت و با یک پاس رو به عقب در گوشه محوطه جریمه سلمانی را صاحب توپ کرد اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: ارسال آبی ها روی دروازه پیکان، ابتدا با ضربه سر دانشگر مواجه شد و در ادامه یزدانی در فاصله ای نزدیک به توپ ضربه زد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: تیم پیکان در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه آزاد شد که ضربه مستقیم محمد حسین فلاح با فاصله از دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: شاگردان مجیدی که روی ضربات شروع مجدد برنامه داشتند، با یک ضربه شروع مجدد صاحب گل شدند. مهدی مهدی پور باز هم پشت توپ ایستاد و ارسال بلند او به تیر یک دروازه پیکان، با ضربه سر دانشگر وارد دروازه کرمانشاهی شد.

دقیقه ۸۰: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال موقعیت خوبی را برای خودروسازان به وجود آورد که حسینی با خروجی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۸۲: حرکت دیدنی کوین یامگا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه با پوشش خوب ثابت ایمانی دور شد و استقلالی ها نتوانستند به گل سوم برسند.

دقیقه ۸۵: ارسلان مطهری تعویض خوب مجیدی، با یک ضربه روی پا در محوطه جریمه گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

در پایان تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۳ بر صفر برنده این بازی شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها