حدادی: من از سوی کمیته ملی المپیک تهدید شدم

پرتابگر دیسک کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در کمیسیون ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

حدادی: من از سوی کمیته ملی المپیک تهدید شدم

احسان حدادی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در گفت و گویی درباره تهدید شدنش از سوی کمیته ملی المپیک گفت: به هر حال تهدید در ورزش جواب نمی‌دهد و باید رفاقت باشد. ما باید پهلوانی را یاد بگیریم و به هم احترام بگذاریم. هیچ وقت یک ورزشکار را تهدید نکنید و ما دوست و برادر هستیم. اخلاق، کردار و برادری جزو  منشور کمیته المپیک هستند.  

حدادی گفت: خدای نکرده من نمی‌خواهم تنش بین ورزشکاران بیشتر شود و  قصد دارم  همدلی ایجاد کنم. از داخل کمیته ملی المپیک به این قضیه ورود کردند و یکسری قول‌ها  و تهدید‌ها را کردند که این اتفاقات رخ داد.  

متاسفانه کمیته ملی المپیک به مسائل کمیسیون ورزشکاران ورود می کند

 پرتابگر دیسک کشورمان درباره اعتراض اعضای کمیسیون ورزشکاران به انتخابات این کمیسیون گفت: ساعی که از پیشکسوتان ورزش کشور، قهرمان المپیک  و عضو اجرایی کمیسیون ورزشکاران است، توضیحاتی را مطرح کرد. انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و ما رای آوردیم و می‌خواستیم از حق ورزشکاران دفاع کنیم و می‌دانستیم که کار سختی است. متاسفانه کمیته ملی المپیک به مسائل کمیسیون ورزشکاران  ورود می‌کند و با عزیزان صحبت کردم که بگذارند ورزشکاران مشکلات خود را حل کنند و خودشان دنبال رای‌های خود باشند.

مراجع ذی صلاح به اتفاقات کمیسیون ورزشکاران ورود کنند

او ادامه داد: در حال حاضر به یک اختلاف نظر بزرگ برخورد کردیم، البته ما ورزشکاران اختلاف پیدا نکردیم و با هم دوست هستیم. دنبال این  هستیم که حق ضایع شده را بگیریم، چون ما ۹ نفر در انتخابات کمیسیون ورزشکاران حضور پیدا نکردیم و این نشان دهنده اعتراض بود. همچنین طبق برنامه  قرار بود که جلسه کمیسیون را دوشنبه برگزار کنند، اما دوستان یکشنبه برگزار کردند. من از مراجع ذی صلاح می‌خواهم که به این مسئله ورود کنند، چون حق ورزشکاران ضایع شده است. ما نمانیده ورزشکاران هستیم و امیدوارم این مشکل را به زودی حل کنیم.  

او درباره  نقش فردی که در بانک بوده و بعد رئیس یکی از فدراسیون‌ها شد، چقدر در اختلاف ورزشکاران تاثیر داشته است، گفت: این دوست عزیز در  رفتار صالحی امیری تاثیر داشته  و او نگاهش به احسان حدادی تغییر کرده است. دوستان اتفاقات کوچک را بزرگ کردند. من را مقابل خبرنگاران قرار دادند و  برای آن‌ها متاسف هستم.  

حدادی درباره اینکه برای بازی‌های آسیایی دوباره مربی آمریکایی تمرین می‌کند، گفت: دوستانی که مبلغ زیاد هزینه‌های حدادی را برای المپیک منتشر کردند از بدنه کمیته ملی المپیک بودند.بعد از این صحبت‌ها تصمیم گرفتم که نشان بدهم که ایرانی هستم و در ایران تمرین می‌کنم و اگر قرار باشد یک اردوی داشته باشم بعد از عید  یک ماه  به جزیره کیش می‌روم و آنجا تمرین می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها