عجیب ترین اتفاق قبل از دربی

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده یحیی گل محمدی فقط در سازمان لیگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران قبل از دربی خواهد بود.

عجیب ترین اتفاق قبل از دربی

این در حالی است که باشگاه استقلال که میزبان دربی شنبه است، می‌خواهد کنفرانس‌ مطبوعاتی را خودش در هتل اسپیناس واقع در بلوار کشاورز برگزار کند و اعلام شده که فرهاد مجیدی ظهر فردا راهی این هتل خواهد شد.

در واقع پیرو اختلافات قبلی استقلال با سازمان لیگ، مجیدی در نقطه ای از تهران پاسخگوی خبرنگاران است و یحیی گل محمدی در نقطه ای دیگر و در میدان شیخ بهایی به مقابل خبرنگاران می نشیند. این در حالی است که مدیران دو باشگاه هم به شدت با هم درگیر شدند و بعد از مصاحبه سردار آجورلو مبنی بر سیاسی بودن قهرمانیهای رقیب، مجید صدری هم جواب تندی به او داد.

بهرحال تا حالا سابقه نداشته که کنفرانس‌های مطبوعاتی دو مربی قبل از دربی در دو نقطه مختلف شهر برگزار شود اما انگار باید منتظر وقوع این اتفاق عجیب در ظهر جمعه باشیم.

منبع: خبرورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هوادار
    1

    ظاهرا آقای آجرلو دچار توهم شده.بهتره وزیر کنترلش کنه.این بنده خدا بعد از یه مدت که خیلی خبری ازش نبوده بد جوری جو گیر شده.این حرفا چی بود زد!؟! مثلا ناجی افسانه های یهو از راه رسید!

  • قلی
    0

    توهم توی قیافه اش موج میزنه. واقعا پیشرفت کردن و نتیجه گرفتن خیلی سخته. بازیکن 12.5میلیاردیش توپ رو میزنه به آسمون، نتیجه نمی گیرند اینجوری میخوان ضعفشون رو پنهون کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها