پایان بلاتکلیفی شاگردان الهامی/ نساجی – پدیده در ورزشگاه شهدای ساری

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد نساجی در هفته پیش رو نیز در ورزشگاه شهدای ساری به میدان می‌رود.

پایان بلاتکلیفی شاگردان الهامی/ نساجی – پدیده در ورزشگاه شهدای ساری

 پس از این‌که باشگاه نساجی اعلام کرد به دلیل چمن بی کیفیت و وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای ساری در این ورزشگاه به میدان نمی‌رود، برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با مسئولان این ورزشگاه به توافق رسید و حتی هتل نیز رزرو کرد.

پس از این از استان مازندران خبر رسید که مدیران اداره کل ورزش و جوانان این استان با صدور نامه خروج موقت تیم از استان مخالفت کرد تا عملا باشگاه نساجی در شرایط یک بام و دو هوا قرار بگیرد.

مهلت ارسال نامه خروج موقت به سازمان لیگ تا آخر وقت اداری دیروز(چهارشنبه) ۱۰ آذر به پایان رسید و اعضای تیم فوتبال نساجی و پدیده در فاصله سه روز مانده به برگزاری مسابقه در بلاتکلیفی باقی بمانند.

پس از به وجود آمدن حواشی اخیر، سهیل مهدی در این رابطه به ایسنا گفت: مسئولان باشگاه نساجی کمی دیر اقدام کردند و طی هماهنگی‌های انجام شده در نهایت قرار شد این هفته بازی نیز در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود تا پس از این دیدار و از هفته‌های بعد نامه نگاری‌ کتبی صورت بگیرد و میزبانی باشگاه نساجی در استانی دیگر برگزار شود.

بر همین اساس دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها