عجیب ولی واقعی؛ کارت زرد مهدی ترابی به نام علی نعمتی نوشته شد!

گویا اشتباهات سازمان لیگ همچنان ادامه دارد. اخطار مهدی ترابی به نام علی نعمتی نوشته شده است.

عجیب ولی واقعی؛ کارت زرد مهدی ترابی به نام علی نعمتی نوشته شد!

در حالی که برخی اهالی فوتبال اذعان داشتند کارت زرد داور به مهدی ترابی در بازی قبلی مقابل نفت آبادان اشتباه بوده و برهمین اساس باشگاه پرسپولیس نیز در نامه ای رسمی خواهان پاک شدن این کارت شد، در جلسه هماهنگی قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان مشخص شد کارت مهدی ترابی به نام علی نعمتی نوشته شده است.

همان طور که در جریان هستید، در جلسات هماهنگی پیش از بازی ها، سازمان لیگ برگه ای را در اختیار تیم ها قرار می دهد که در آن لیست اعضای تیم که پیش تر اخطار دریافت کرده یا اخراج شده اند مشخص است تا تیم ها از تعداد اخطارها و یا محرومیت بازیکنان و اعضای کادرفنی پیش از بازی باخبر شوند.

در جلسه هماهنگی پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان نیز همین برگه ها در اختیار دو تیم قرار گرفت و عجیب این که در لیست پرسپولیس و در میان بازیکنانی که تاکنون اخطار گرفته اند نام علی نعمتی دیده شد. جالب این که مقابل اسم این بازیکن قید شده که در هفته ششم اخطار دریافت کرده است!

این در حالی است که مهدی ترابی در هفته گذشته و دیدار مقابل نفت آبادان کارت زرد گرفت اما در اقدامی عجیب، سازمان لیگ نام علی نعمتی را در لیست آورده و خبری از نام ترابی نیست. یعنی در حالتی که باید مقابل نام ترابی به واسطه کارت های زردی که در هفته های دوم و  و ششم دریافت کرد، دو کارت زرد نوشته می شد، تنها کارت زرد بازی هفته دوم نوشته شده است.

این موضوع باعث اعتراض پرسپولیسی ها شده اما هنوز مشخص نیست آیا برای فرار از اشتباهی که داور انجام داد، چنین تصمیمی گرفته شده یا همچنان اشتباهات عجیب و غریب در سازمان لیگ وجود دارد. اشتباهاتی که با همین آمارهای اشتباه به یک باره یک بازیکن تاثیرگذار در حالی که نمی داند کجا و کی کارت زرد گرفته، در یک بازی بزرگ و حساس محروم اعلام می شود.

به هر روی باید منتظر بود و دید کدام بازیکن در بازی پرسپولیس و نفت آبادان کارت زرد گرفته است. نعمتی یا ترابی؟

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها