توضیحات بانوی کاراته ایران بعد از انتقاد از مسئولان

در المپیک توکیو حمیده عباسعلی با پارگی رباط صلیبی روبرو شد.

توضیحات بانوی کاراته ایران بعد از انتقاد از مسئولان

کاراته‌کا تیم ملی ایران امروز از رفتار بعضی مسئولان انتقاد کرد. او در رقابت های المپیک توکیو و در مبارزه آخرش با پارگی رباط صلیبی روبرو شد، با این وجود به مبارزه اش ادامه داد. او می گوید بعد از جراحی مسئولان ورزش توجهی به وضعیتش نداشتند.

عباسعلی گفت: «بی مهری به من زیاد شد. معمولا وقتی ورزشکاری آسیب می بیند، متاسفانه به او اهمیت داده نمی شود. این باب شده است. برای خیلی از ورزشکاران هم اتفاق افتاده است. شاید بعضی ها حتی نتوانند به ورزش برگردند. البته برای من این چیزها عادی شده است.»

او اضافه کرد: «مسئولان ورزشکار را رها می کنند. نباید ورزشکار به حال خودش رها شود. اگر ورزشکار جوانی با سن کمتر آسیب ببینند، شاید ورزش را کنار بگذارد. من برای همه ورزشکاران حرف می زنم. چرا وقتی ورزشکاری مدال دارد به او توجه می شود؟ چرا وقتی مدال نمی گیری به شما اهمیت نمی دهند؟» 

عباسعلی ساعاتی بعد از این گفت: «البته من یک نکته یادم رفت. هزینه درمان من توسط فدراسیون پزشکی پرداخت شد. این فدراسیون و در راس آن دکتر نوروزی بعد از مصدومیت توجه ویژه ای به من داشتند. باید از آنها تشکر کنم. بنده انتقادم به مسئولان دیگری بود که متاسفانه در این مدت پیگیر وضعیت من نبودند.» 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها