واکنش باشگاه استقلال به اختلافات اخیر با سازمان لیگ

باشگاه استقلال به اختلافات موجود با سازمان لیگ فوتبال واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه استقلال به اختلافات اخیر با سازمان لیگ

جدال سازمان لیگ فوتبال و باشگاه استقلال در روزهای اخیر به بالاترین حد خود رسیده و هر کدام از طرفین، مصاحبه و بیانیه‌های مختلفی علیه یکدیگر منتشر می‌کنند. این اختلافات از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال آغاز شد و تا ممانعت از بازی کردن یامگا و ژستد، دو بازیکن خارجی آبی‌ها به دلیل ندادن ضمانت‌نامه بانکی از سوی استقلال ادامه پیدا کرد.

سازمان لیگ فوتبال، ساعتی پیش در بیانیه‌ای که مربوط به تصمیمات جلسه سه‌شنبه هیات رئیسه این سازمان بود، اعلام کرد که تبلیغات محیطی به مانند گذشته در اختیار سازمان لیگ است و باشگاه استقلال نباید اقدام به انجام تبلیغات محیطی متفرقه در بازی‌های خانگی‌اش بکند.

این بیانیه سازمان لیگ و لغو مجوز بازی یامگا و ژستد باعث شد که باشگاه استقلال در لایو اینستاگرامی با حضور فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال و محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال به موضوعات مختلف پاسخ داد.

آیا کارت بازی مهاجم گابنی گل‌گهر به صورت قانونی صادر شد؟

سمیعی: در کلیه مواردی که باشگاه احساس کند که حقش ضایع می‌شود و امکان استیفای حقوقش براساس قانون موجود است، باشگاه صد درصد در مدت زمان قانونی طبق قانون و مقررات و آیین‌نامه‌های فدراسیون اقدام می‌کند. این مورد هم جزو همان موارد است. هواداران مطمئن باشد که اگر باشگاه طبق بررسی‌های خودش و کارشناسان بی‌طرفی که دارد، به نتیجه برسد، حتما در مدت قانونی باشگاه این کار را کرده و حافظ منافع باشگاه خواهد بود. هم در این مورد و هم در موارد مشابه حتما انجام خواهد شد. ما کلیه مسائل را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم چون خط مشی آقای آجورلو این است که بیشتر کار کنیم. این چند وقت هم مجبور شدیم به دلیل این که هجمه‌ها زیاد شد بیشتر در رسانه‌ها حضور پیدا کنیم. همانطور که مستحضر هستید به ما اجازه داده نشد در صدا و سیما حضور پیدا کنیم و به همین دلیل از فضای مجازی استفاده کنیم. باز هم تکرار می‌کنم هرجا به یقین نسبی برسیم یا تردید ایجاد شود که مشکلی وجود دارد، بازیکنی غیر مجاز است یا حق باشگاه در حال تضییع است، ورود می‌کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها