مدال برنز کوثر اساسه در رقابت‌های تکواندوی عربستان/ ۳ نماینده ایران حذف شدند

نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران به مدال برنز رقابت‌های آزاد عربستان دست یافت.

مدال برنز کوثر اساسه در رقابت‌های تکواندوی عربستان/ ۳ نماینده ایران حذف شدند

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی آزاد بانوان جهان که در ریاض عربستان در حال برگزاری است، کوثر اساسه در وزن ۶۲- کیلوگرم به مدال برنز رسید اما ۳ نماینده دیگر ایران از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم، سعیده نصیری در مبارزه نخست ۱۷ بر ۱۱ از سد ویکتوریا باشکیروا از روسیه گذشت اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر می رئو کانگ نایب قهرمان المپیک جوانان از کره جنوبی با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۲- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در دور نخست ۱۰ بر ۷ از سد خولال مریمه قهرمان آفریقا از مراکش گذشت اما وی نیز در دومین مبارزه مقابل کارولین سانتوس دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۹ از برزیل با نتیجه ۱۹ بر ۷ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کوثر اساسه دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست با توجه به انصراف نماینده یونان، به برتری رسید. وی در دور دوم و در یک هشتم نهایی مقابل آشلی کرایولد از کانادا ۲۲ بر ۱۶ پیروز شد.

وی در یک چهارم نهایی نیز مقابل جان ماگدانلو از اسپانیا با حساب ۱۵ بر ۵ به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. اساسه در نیمه نهایی مقابل پترا اتولبوا دارنده ۲ طلای اروپا از جمهوری چک با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها رسید.

در وزن ۷۳+ کیلوگرم، زینب اسماعیلی در مبارزه نخست خود برابر کریستیانا آدبایو قهرمان اروپا از روسیه ۱۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها