پاسخ زهره کودایی به حواشی با ۲ کلین‌شیت!/ عکس

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان توانست روز گذشته نمایش درخشانی را مقابل ملوان بندرانزلی داشته باشد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

پاسخ زهره کودایی به حواشی با ۲ کلین‌شیت!/ عکس

زهره کودایی سنگربان تیم ملی فوتبال زنان ایران که این روزها به واسطه رفتار غیر اخلاقی و جنجال بزرگی که اردنی‌ها علیه او به راه انداختند، نامش بر سر زبان‎ها افتاده و مورد حمایت ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی و فوتبالدوستان قرار گرفته است، ترجیح داده در سکوت کارش را دنبال کند و بی‌توجه به حواشی باشد.

او که در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران مجدداً به عضویت ذوب‌آهن در آمده، شنبه هفته گذشته در نخستین بازی فصل بازوبند کاپیتانی ذوبی‌ها را به بازو بست و مقابل پالایش گاز ایلام در روزی برتری 2-0 تیمش توانست کلین‌شیت کند.

هفته پرماجرای کودایی با کلین‌شیت آغاز شد و با کلین‌شیت هم به پایان رسید، چرا که او روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان هم توانست مقابل ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار جنگل رشت درخشان حاضر شود و در روز تقسیم امتیازات و تساوی بدون گل دو تیم ریشه‌دار فوتبال زنان، کودایی موفق شد تا از دروازه خود در مقابل مهاجمان سختکوش ملوان محافظت کند تا شمار کلین‌شیت‌هایش در فصل جدید به عدد 2 برسد.

او حالا بعد از گذراندن دو مسابقه خوب و درخشان در عرصه باشگاهی، باید خود را به اردوی ملی برساند و در کمپ تیم‌های ملی برای گذراندن اردوی یک هفته‌ای در مرکز ملی فوتبال خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کند.

جالب آن‌که برخلاف‌های چند اردوی اخیر، بار دیگر نام مریم یکتایی به فهرست تیم ملی بازگشته و حالا این دروازه‌بان تیم فوتبال زنان بشکیتاش مطمئنا رقابت جذابی با زهره کودایی که شماره یک را برتن می‌کند خواهد داشت. عارفه سیدکاظمی و مینا نافعی دو دروازه‌بان دیگر حاضر در اردوی ملی هستند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها