تصمیم جنجالی دیک ادووکات در تیم ملی عراق

دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق تصمیم گرفت تا 4 ستاره تیم ملی این کشور را برای همیشه کنار بگذارد.

تصمیم جنجالی دیک ادووکات در تیم ملی عراق

بحران های تیم ملی عراق تمامی ندارد. پس از کسب نتایج ضعیف، شایعاتی درباره احتمال اخراج دیک ادووکات سرمربی هلندی از سمتش به گوش می رسید که این اخبار توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این کشور تکذیب شد و حالا سرمربی رقیب سنتی ایران یک تصمیم جنجالی را بابت لیست آینده این تیم گرفته است.

آنگونه که علی نوری خبرنگار عراقی در توئیترش نوشته، دیک ادووکات تصمیم گرفته است تا روی نام 4 بازیکن مطرح این تیم یعنی علا عبدالزهرا، علی عدنان، احمد ابراهیم و مصطفی ناظم خط قرمز بکشد و تا زمانی که این مربی در تیم ملی عراق حضور دارد، آنها به اردو دعوت نخواهند شد.

 

تصمیم جنجالی دیک ادووکات در تیم ملی عراق

خبرنگار عراقی نوشته است که این 4 بازیکن مطرح نه در جام ملت های عربی که چند روز دیگر در قطر آغاز می شود حضور خواهند داشت و نه برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت می شوند. در نتیجه این بازیکنان وارد لیست سیاه دیک ادووکات شده و خبری از حضور آنها در پیراهن تیم ملی این کشور نخواهد بود. در نتیجه این 4 بازیکن مطرح در دیدار بعدی تیم ملی عراق برابر ایران حضور نخواهند داشت.

تیم ملی عراق نتایج ضعیفی را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کسب کرده و در پایان دور ششم، تنها 4 تساوی را به دست آورده و با نتیجه مشابه 3 بر صفر مقابل ایران و کره جنوبی تن به شکست داده است. آنها در جایگاه پنجم جدول رده بندی حضور دارند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها