قهرمان چینی ویمبلدون پس از افشای تعرض جنسی معاون نخست وزیر، ناپدید شد!

شوای پنگ تنیسور 35 ساله چینی است که در سال های 2013 و 2014 به ترتیب برنده ویمبلدون و فرنچ اوپن شده و حالا بعد از مطرح کردن ادعایی در خصوص یکی از مسئولان دولت چین، ناپدید شده است.

قهرمان چینی ویمبلدون پس از افشای تعرض جنسی معاون نخست وزیر، ناپدید شد!

پنگ ادعا کرده معاون سابق نخست وزیر چین، به او تعرض جنسی داشته و حالا بعد از این افشاگری، ناپدید شده است. اتحادیه جهانی تنیس (WTA) درخواست کرده بررسی های لازم در خصوص ناپدید شدن پنگ انجام شود. پنگ یکی از بزرگ‌ترین ستارگان ورزشی چین به حساب می رود و الان 10 روز است بعد از افشاگری بزرگش در رابطه با اینکه ژنگ گائولی او را مجبور به رابطه جنسی کرده، جایی دیده نشده و هیچ خبری از او نیست. 

گاردین و CNN در این باره نوشته اند پنگ در تاریخ دوم نوامبر از طریق حساب ویبوی خود (محبوب ترین شبکه اجتماعی چین)، افشا کرد گائولی  بعد از یک بازی تنیس و علی رغم مخالفت های مکررش به او تعرض کرده است. پنگ همچنین نوشته بود آنها 7 سال پیش یک بار باهم بوده اند و او بعد از آن، نسبت به گائولی، علاقه پیدا کرده است. 

اینترنت در چین شدیدا تحت نظارت و سانسور قرار دارد و موارد مربوط به زندگی شخصی مسئولین ارشد کشوری، از جمله مسائل حساس تلقی می شود. پنگ در پست مربوط، که فقط نیم ساعت بعد از انتشار حذف شد، نوشته بود نمی تواند هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش، ارائه کند. 

حالا جامعه جهانی ورزش حدود دو هفته بعد از انتشار پست پنگ و ناپدید شدن او، در خصوص این تنیسور پرافتخار، ابراز نگرانی کرده است. اتحادیه جهانی تنیس خواستار بررسی دقیق و انتشار گزارش شفاف در خصوص پنگ شده و اعلام کرده صحبت های همه زنان باید مورد توجه قرار گرفته و سانسوری در کار نباشد.

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قاعدنا چینا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها