رژیم غذایی آقای مربی برای فوتبالیست‌ها/ سس و پیتزا ممنوع!

سرمربی تازه‌نفس اسپرز، رژیم غذایی سفت و سختی را برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

رژیم غذایی آقای مربی برای فوتبالیست‌ها/ سس و پیتزا ممنوع!

سرانجام پس از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تاتنهام، مدیران باشگاه لندنی تصمیم به اخراج نونو اسپریتو گرفتند تا پس از خروج مرد پرتغالی از این باشگاه، آنتونیو کونته به عنوان ناجی سفیدپوشان لندن وارد میدان شود و سکان هدایت این باشگاه را در دست بگیرد.

نکته جالب اینکه ایتالیایی ها همواره به این معروف بوده اند که رژیم غذایی خود را بسیار جدی می گیرند؛ موضوعی که در سطح ورزشی نیز صدق می‌کند. آنتونیو کونته هنگام حضور در چلسی رژیم غذایی سفت و سختی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفت و حالا به نظر می‌رسد که او این کار را در تاتنهام نیز انجام داده است.

بر اساس گزارشی که اتلتیک منتشر کرده سرمربی ایتالیایی استفاده از سس کچاپ، سس مایونز و انواع دیگر سس ها را برای بازیکنان تاتنهام ممنوع کرده است. کونته این کار را در مورد پیتزا نیز انجام داده است. در واقع رژیم غذایی یکی از اصول او برای موفقیت محسوب می‌شود و هر جا که رفته نیز روی آن تاکید داشته است.

کافی است برای پی بردن به تاثیر رژیم غذایی نگاهی به مصاحبه چند وقت پیش روملو لوکاکو بیاندازیم. جایی که ستاره وقت اینتر که هم‌اکنون در چلسی توپ می‌زند گفته بود: " وقتی به اینجا آمدم بدنم را ارزیابی کردم و از آن موقع خیلی چیزها تغییر کرده است. هیچ وقت  تا این حد احساس قوی بودن نکرده ام."

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها