تمجید پرتغالی ها از زوج طارمی-دیاز در پورتو

روزنامه مشهور پرتغال به تمجید از مهدی طارمی و ستاره مکزیکی پورتو پرداخت و آنها را زوجی عالی در این تیم دانست.

تمجید پرتغالی ها از زوج طارمی-دیاز در پورتو

لیگ پرتغال به مانند فصول گذشته با رقابت حساس 3 تیم برتر این رقابت ها دنبال می‌شود. در جدول این لیگ تا هفته یازدهم، پورتو با 29 امتیاز و تفاضل مثبت 21 در صدر قرار دارد و تیم اسپورتینگ لیسبون با 29 امتیاز و تفاضل مثبت 13 در رده دوم جای گرفته است.

تیم فوتبال بنفیکا که این فصل با هدایت «ژرژ خسوس» رنگی تازه به خود گرفته با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد تا «لیگاناش» در اوج حساسیت دنبال شود.

پورتو امیدوار است بتواند بار دیگر به قهرمانی در لیگ پرتغال دست یابد و این کار را می‌خواهد با زوج «ایرانی-مکزیکی» خود عملی کند. زوجی که به قدری درخشیده که تحسین همه را به خود واداشته است. 

 

امروز (سه شنبه) روزنامه رکورد پرتغال که برای لیسبون است و معمولا برای اسپورتینگ و بنفیکا مطلب می‌نویسد، عکس طارمی و لوئیز دیاز را به زوجی عالی به روی جلد برد و از آنان به شدت تمجید کرد. رکورد آنها را «تاثیری دوبرابر» در تیم پورتو دانست و آنها را بزرگترین سلاح کونسیسائو نامید.

طارمی در این فصل 16 بار برای پورتو به میدان رفته که نتیجه آن 9 گل و 5 پاس گل بوده است. ستاره کشورمان در این فصل از رقابت‌های پرتغال در 11 بازی، توانست آمار خیره کننده 7 گل و 4 پاس گل را به ثبت برساند تا به یکی بهترین‌های این فصل پرتغال لقب بگیرد.

از طرف دیگر لوئیز دیاز نیز عملکردی درخشان از خودش به جا گذاشته و توانسته در 11 بازی لیگ پرتغال آمار 9 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند.

زوج عالی «طارمی-دیاز» در این فصل از رقابت‌های لیگ پرتغال توانسته‌اند در 11 بازی ، آمار 16 گل و 6 پاس گل را ثبت کرده و به بهترین زوج لیگاناش تبدیل شوند. طبق گزارش رکورد آنها از 37 گل پورتو در این فصل توانسته‌اند 24 گل به ثمر رسانند.

پورتو 2 فصل گذشته به مقام قهرمانی این رقابت رسید و می‌خواهد این افتخار را دوباره تکرار کند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا با اینکه در گروه مرگ قرار گرفتند ولی شانس صعود به مرحله بعدی را دارند و باید دید در ادامه راه مقابل اتلتیکومادرید و لیورپول چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد. پورتو فصل گذشته شاهکاری در اروپا با درخشش طارمی به ثبت رساند و توانست به جمع 8 تیم پایانی راه یابد. آنها مقابل چلسی، قهرمان اروپا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها