کسب ۳ مدال طلا و نقره توسط نمایندگام ایران در روز نخست مسابقات پاراتکواندو

در پایان روز نخست از هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو، نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب ۳ مدال طلا و نقره شدند

کسب ۳ مدال طلا و نقره توسط نمایندگام ایران در روز نخست مسابقات پاراتکواندو

هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 در دو بخش پومسه و کیوروگی با حضور 400 تکواندوکار از 68 کشور از امروز (سه شنبه - 16 بهمن‌ماه) به میزبانی شهر "آنتالیا" ترکیه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه شنبه - 16 بهمن ماه) رقابت‌های پومسه و مبارزات گروه زنان در اوزان 49- و 58- کیلوگرم و پیکارهای گروه مردان در وزن 75+ کیلوگرم برگزار شد و مهتاب نبوی، احمد نریمانی، مهدی بهرامی‌آذر، حامد حق‌شناس و اصغر عزیزی به مصاف رقبایشان رفتند.

در پایان رقابت‌های روز نخست مهتاب نبوی قهرمان جهان شد و احمد نریمانی و مهدی بهرامی آذر عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.
حامد حق‌شناس و اصغر عزیزی نیز از کسب مدال بازماندند.

فردا (چهار‌شنبه - 17 بهمن‌ماه) و در روز پایانی مسابقات گروه زنان در وزن 58+ کیلوگرم و پیکارهای گروه مردان در اوزان 61- و 75- کیلوگرم پیگیری می‌شود که از کشورمان 6 هوگوپوش حضور دارد.

سعید صادقیان‌پور، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما، محمدرضا شعبانی، علیرضا بخت و محمود جعفرزاده پاراتکواندوکاران ایرانی در روز پایانی هستند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ امتیاز رقابت های جهانی پاراتکواندو 10 G است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها