یک حقوقدان و مربی پیشین تیم ملی جودو:

رییس فدراسیون جودو طبق حکم دادگاه نباید به کار ادامه بدهد/ نهادهای نظارتی ورود کنند

یک حقوقدان و مربی پیشین تیم ملی جودو، با اشاره به حکم قطعی دادگاه تجدید نظر علیه رییس فدراسیون جودو، گفت: او شرط وثاقت و امانت را از دست داده و طبق قانون دیگر نمی‌تواند رییس فدراسیون باشد.

رییس فدراسیون جودو طبق حکم دادگاه نباید به کار ادامه بدهد/ نهادهای نظارتی ورود کنند

مسعود خسروی نژاد با اشاره به صدور حکم علیه رییس فدراسیون جودو در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اظهار کرد: این جرم در شرایطی رخ داده که او ریاست فدراسیون را بر عهده داشته و اسناد مربوط به این موضوع را امضاء کرده است.

این حقوقدان افزود: بر اساس ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری جمهوری اسلامی ایران، ایشان شرط وثاقت و امانت را از دست داده و طبق قانون صلاحیت ادامه کار به عنوان رییس فدراسیون را ندارد.

مربی پیشین تیم ملی جودو، با درخواست از وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی کل کشور برای ورود به این مساله و اجرای قانون، گفت: با توجه به صدور قطعی این حکم از سوی دادگاه تجدید نظر، نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند و در راستای اجرای قانون گام بردارند.

خسروی‌نژاد در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان جودوی ایران، خاطرنشان کرد: متاسفانه چیزی از جودوی ایران باقی نمانده و وضعیت این رشته اسفناک است. اردوی تیم ملی فقط با تعداد محدودی جودوکار برگزار می‌شود و صرفا می‌خواهند بگویند ما اردوی تیم ملی را برگزار می‌کنیم. در حقیقت اردوی تیم ملی برگزار می‌شود تا بچه‌ها برای اردوی بعدی آماده شوند!

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها