۲ طلا، یک‌ نقره و یک برنز تکواندوکاران ایران در تورنمنت امارات

۵ نماینده ایران در رقابت های تکواندوی امارات با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دادند.

۲ طلا، یک‌ نقره و یک برنز تکواندوکاران ایران در تورنمنت امارات

در جریان رقابت های آزاد تکواندو در فجیره امارات، آرین سلیمی دارنده مدال برنز جهان و نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل میلاد بیگی ملی پوش سابق تکواندوی ایران و حال حاضر آذربایجان که ۲ طلای جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

سلیمی در این مبارزه در راند نخست ۱۰ بر ۹ شکست خورد اما در ۲ راند بعدی با نتایج ۳ بر یک و ۴ بر ۴ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

سلیمی پیش از این در دور نخست مقابل مرات مولونوو از ازبکستان دو بر صفر صاحب برتری شد. او سپس برابر روسلان ژاپاروف که موفق به شکست میرهاشم‌ حسینی شده بود، در دو راند و با نتایج چهار بر دو و ۱۲ بر صفر به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. سلیمی در نیمه‌نهایی نیز مقابل منگ لی از چین در دو راند و با نتایج مشابه ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاج موسایی در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل بولانوف از قزاقستان ۲ بر صفر به برتری رسید. وی سپس عبدالله غللم از امارات را در ۲ راند شکست داد و در سومین مبارزه نیز برابر رافائل کادوسی از لبنان ۲ بر صفر صاحب برتری شد. حاج موسایی در نیمه نهایی نیز مقابل محسن رضایی از افغانستان در ۲ راند به برتری رسید و راهی فینال شد.

حاج موسایی در فینال مقابل ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

زندی نیز در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر رقبای خود از قزاقستان، ازبکستان و چین تایپه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل علیرضا حسین پور دیگرنماینده ایران به برتری رسید و راهی فینال شد اما در فینال برابر حاج موسایی تن به شکست داد و نقره گرفت.

همچنین علیرضا حسین پور در همین وزن در دور نخست استراحت کرد و در ادامه با شکست رقبای خود از قزاقستان، آذربایجان و پاکستان راهی نیمه نهایی شد اما با شکست مقابل ابوالفضل زندی به مدال برنز رسید.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها از دور مسابقات حذف شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها