دعوای سرمربی و مربی سابق تکواندو بالا گرفت/ منافع شخصی مهم‌تر از آرامش تیم ملی

در حالیکه رقابت‌های مهمی همچون گرنداسلم ووشی و فینال گرندپری منچستر پیش روی تکواندو است، کادر فنی سابق تیم ملی با یکدیگر درگیر شدند تا آرامش تیم ملی بیش از پیش به خطر بیفتد.

دعوای سرمربی و مربی سابق تکواندو بالا گرفت/ منافع شخصی مهم‌تر از آرامش تیم ملی

 هنوز مدت زیادی از پایان رقابت های جام جهانی کره جنوبی و قهرمانی تیم مردان ایران در این مسابقات نگذشته است که بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی در یک گفتگویی با رسانه‌ها حمله تندی به یوسف کرمی عضو کمیته فنی فدراسیون، علی محمد بسحاق سرمربی تیم ملی امید و از همه مهم‌تر دستیار سابق خود فیض الله نفجم داشت و در مصاحبه تفصیلی خود عنوان کرد آن‌ها در حدی نیستند که بخواهند علیه من انتقاد کنند!

این در حالیست که مقانلو بعد از قهرمانی آسیا چانچئون ۲۰۲۲ در قهرمانی جهان مکزیک ۲۰۲۲ و سال بعد همین رویداد در باکو توفیقی در کسب نشان طلا نداشت تا این حسرت در بازی های آسیایی هانگژو ادامه یابد و تکواندو برای اولین بار موفق به کسب نشان طلا در این رویداد نشود.

این ادعا در حالی مطرح شد که فیض اله نفجم طی ویدیویی کوبنده به اظهارات مقانلو واکنش نشان داد و در بخشی از صحبت های خود اشاره کرد نباید پیش از المپیک پاریس و در کوران مسابقات این صحبت ها مطرح شود و به دفاع از خود و البته حمله به مقانلو پرداخت.

نفجم‌ در بخشی از صحبت‌های خود در ویدیوی اینستاگرامی مدعی شد مقانلو سهمی در بازیکن سازی نداشته است و این مربیان و هیات های استانی بوده اند که قهرمان پروری کرده اند و او باید از هیات های استانی از جمله خودش که رییس هیات مازندران است تشکر کند. همچنین در بخشی عنوان کرد مقانلو موجب فراری دادن ستاره های زیادی از جمله برادران علی و سروش احمدی و آرمین هادی پور شده است و حالا با رفتن او همگی یکی پس از دیگری در حال بازگشت به تیم ملی هستند.

نفجم به صورت رگباری به تک تک جملات مقانلو در ویدیوی اینستاگرامی واکنش نشان داد و در پایان برای مجید افلاکی سرمربی فعلی تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

سوالی که پیش می آید دقیقا کدام موفقیت که نویدش داده شد؟ تیم هنوز خسته راه از کره جنوبی بوده  و عرق بازیکنان خشک نشده که دعوای کادر فنی سابق تیم ملی بالا گرفته است.

 اینکه تکواندو در این‌روزهای سخت در تلاش است تا از طریق رنکینگ سیستم و یا گرنداسلم شانس خود را برای المپیکی شدن امتحان کند؛ آیا با این حملات پی در پی اعضای سابق کادر فنی و عضو کمیته فنی آرامش تیم برقرار می‌شود، سوالی است که باید از اهالی دلسوز تکواندو به ویژه این اشخاص که از قهرمانان سابق تکواندو به حساب می آیند، پرسید.

در فاصله کمتر از ۲ هفته تا فینال گرندپری منچستر که تکلیف صعودکنندگان به المپیک ۲۰۲۴ از طریق رنکینگ سیستم را مشخص می کند و حدود یک ماه زمان تا گرنداسلم ووشی، امید می رود با همدلی بیشتر تکواندو به مسیر پیشرفت خود بازگردد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها