رئیس فدراسیون جودو:

تعلیق جودوی ایران، دوشنبه هفته آینده رفع می‌ شود

رئیس فدراسیون جودو از رفع تمامی تعلیق بر رشته ورزشی جودوی ایران در ۲۷ شهریوماه امسال خبر داد و گفت ‌:‌ بار دیگر با حضور در عرصه ها و میادین بین المللی بار دیگر به جودوی جهان سلام خواهیم کرد.

تعلیق جودوی ایران، دوشنبه هفته آینده رفع می‌ شود

آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو مازندران در ساری افزود :‌ بعداز چهار سال ظالمانه که بر ما تحمیل شد سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان های مملکت دفاع کردیم.

وی افزود: این سال ها مورد بی مهری های زیادی قرار گرفتیم اما از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم.

رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: تلاش ما این بود که در این مدت جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم و جودو اولین رشته رزمی در المپیک است و ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم.

وی اظهار داشت: در دوران تعلیق فدراسیون جودو ما چندین سفر برون مرزی رفتیم و در محرومیت و در تعلیق و در زمانی که همه میخواستند جودو را سر خورده کنند ما باز افتخار آفرینی کردیم که این برای ما ارزشمند است.

میر اسماعیلی، مازندران را در زمره استان های ویژه در زمینه فعالیت این رشته ورزشی دانست و گفت : به همین دلیل نگاه ویژه ای به جودوی مازندران داریم و انتظار ما این است که این استان باید یکی از قطب های جودوی ایران شود.

میراسماعیلی ادامه داد : در این مدت ۱۲ خانه جودو در استان های محروم ساخته شد و با بهره برداری از آنها ورزشکاران قادر به استفاده از این زیرساخت های موجود هستند.

وی گفت: در بازی های آسیایی و بازی های پیش رو خواهید دید که در این چهار سال محرومیت ما روی جودوی کشور کار کردیم و شک نکنید ورزشکاران ما در مسابقات روی سکو خواهند رفت.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه بجای تخریب بیاییم از جودو حمایت کنیم، افزود: این در شخصیت جودو نیست. درب فدراسیون جودو و هیأت های جودو استانی به روی همه باز است و اگر انتقاد می کنید انتقاد سازنده کنید و راهکار هم بدهید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز با تاکید بر اینکه کارها باید در راستی و صداقت انجام شود تا اثر گذار باشد گفت که باید راه متفاوت تری را در جودو انجام .جودو باید به صورت همگانی دیده شود.

علی رجبی با بیان اینکه باید در مناطق آسیب پذیر برنامه ریزی شود، افزود: برنامه های جدید و استفاده از فکرهای نو باید مد نظر هیات جودو استان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت دانشجویی و استفاده از متخصصین جودو و با فکر و اندیشه به پیشرفت جودو استان مازندران کمک کنیم.

رجبی ادامه داد: باید قهرمانان دینی و اخلاقی بسازیم و سعی کنیم مهارت زندگی یک قهرمان را آموزش بدهیم تا قهرمان ما همیشه قهرمان بماند.

وی با اشاره به اینکه، زیر ساخت های رشته جودو باید در استان تهیه شود، گفت: تشکیل کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی باید در دستور کار قرار گیرد تا بزودی خانه های جودو را در شهرهای مختلف استان راه اندازی کنیم.

در این مجمع انتخاباتی «علیرضا خانی الموتی» با کسب ۲۷ رای از ۲۷ رای ماخوذه، توانست به‌عنوان رئیس «هیات جودو استان مازندران» انتخاب شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از این به بعد اگر جرات دارید با بازیکنان اسراییل مسابقه ندید.به جای 4 سال، 40 سال تعلیق میشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها