ده‌پهلوان: دختر ۱۲ ساله‌ام را کتک می‌زدند

روایت پدر و دختری که در حاشیه انتخابی ووشوی دختران با خواهران منصوریان درگیر شدند!

مردی که در درگیری رقابت‌های انتخابی ووشوی بانوان حضور داشته است، روایت متفاوتی از دلیل، نحوه شروع و ادامه درگیری فیزیکی میان او و خواهران منصوریان را بیان می‌کند. موضوعی که قطعا جای بررسی و تامل بیشتری دارد.

روایت پدر و دختری که در حاشیه انتخابی ووشوی دختران با خواهران منصوریان درگیر شدند!

روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ بود که مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان دختران، به میزبانی آکادمی ملی ووشو آغاز و در ادامه با حواشی بسیار زیادی همراه شد. مسابقاتی که به دلیل اعتراض برخی خانواده‌های ورزشکاران نسبت به داوری‌ها باعث درگیری و زد و خورد میان پدر یکی از ورزشکاران با مربی تیم ملی دختران شد. 

فدراسیون ووشوی ایران ساعاتی پس از این مسابقه در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام پدر این ورزشکار (کمند ده‌پهلوان) نوشت: «پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیرقانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی حریف‌اش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد و نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن مربوطه شد.»

ببینید: زد و خورد در مسابقات ووشوی دختران کشور/ درگیری یک آقا با خواهران منصوریان/ ویدئو

 برای بررسی دقیق‌تر موضوع، با پدر این ورزشکار تماس گرفتیم تا ماجرای درگیری را به نقل از خودش نیز بشنود،‌ تا این‌گونه ماجرای حاشیه‌ساز رقابت‌های ووشوی دختران، یک‌طرفه روایت نشده باشد.

بخوانید: اعتراف شهربانو منصوریان: بله، با لگد زدیمش!

در ذیل صحبت‌های پدر "کمند ده پهلوان"، مردی که در فیلم منتشره، در درگیری فیزیکی حضور دارد را می‌خوانید:

 به عنوان پدر «کیانا ده‌پهلوان» لطفا توضیح دهید که این درگیری چرا به وجود آمد و دلیل خشم شما چه بود؟

- بنده احسان ده‌پهلوان و پدر چهار فرزند هستم که سه دختر من ووشوکار شده‌اند. دو دختر من به عنوان نمایندگان همدان در این مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان شرکت کردند و یکی دیگر از دخترهای من نیز به دلیل نوجوان بودن در این مسابقات حضور نداشت. متاسفانه یکی از دخترانم با ناداوری و مقابل حریفی از رده سنی بزرگسالان حذف شد و دختر دیگر من یعنی «کیانا ده‌پهلوان» که مبارزات خود را برده بود، به دلیل همین درگیری و بی‌دلیل حذف شد.

اما درباره نحوه شروع درگیری، باید بگویم که من اصلا اخلاقم این نیست در جایی حضور خانم‌ها زیاد است ورود کنم، ضمن اینکه در مسابقات بانوان حضور آقایان ممنوع است و من این موضوع را می‌دانم. آن لحظه من پشت سالن آکادمی بودم که یکی از دختران بدو بدو به سمتم آمد و گفت عمو بیا که زن و دخترت (تیام ده‌پهلوان) را کشتند! تیام همان دختر ووشوکار من در رده نوجوان است که در این مسابقات شرکت کننده نبود و فقط کنار خواهران خود حضور داشت. متاسفانه صدیقه دریایی (مربی ووشو) و شاگردانش سر یک اعتراض تیام بر سر او می‌ریزند. وقتی همسرم برای بردن دخترم آمده بود او را هم به باد کتک گرفته بودند!. 

دلیل درگیری صدیقه دریایی و شاگردانش با دختر کوچک شما یعنی «تیام ده‌پهلوان» چه بود؟

- دختر کوچکم (تیام ۱۲ سال دارد) وقتی می‌بیند که «کمند» دختر بزرگم مقابل حریف بزرگسال خود برتری دارد اما داوران امتیازات را به او نمی‌دهند، نسبت به این ماجرا اعتراض کرده و با عصبانیت رو به صدیقه دریایی می‌گوید که این مسخره بازی‌ها چیست؟ چرا حریف بزرگسال می‌آورید و وقتی هم او را می‌زند امتیاز نمی‌دهید؟ پس از این جملات ظاهرا یکی از شاگردان صدیقه دریایی او را کتک زده است که همسرم برای جلوگیری از دعوا وارد می‌شود و او را هم می‌زنند که دماغ او هم شکسته است.

- دختر کوچکم (تیام ۱۲ سال دارد) وقتی می‌بیند که «کمند» دختر بزرگم مقابل حریف بزرگسال خود برتری دارد اما داوران امتیازات را به او نمی‌دهند، نسبت به این ماجرا اعتراض کرده و با عصبانیت رو به صدیقه دریایی می‌گوید که این مسخره بازی‌ها چیست؟ 

الان شرایط فرزند و همسر شما چطور است؟

- ما شهرستانی هستیم و الان در خانه یکی از اقوام که در اندیشه اسکان داریم. شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های اندیشه فاز پنج دختر کوچکم تیام که کتک خورده بود تا ساعت ۱۲ونیم یا یک بستری بود. البته الان تصمیم گرفتیم او را به یکی از بیمارستان‌های شهر خودمان ببریم. خدا شاهد است که من بیرون سالن حضور داشتم و یکی از دختران ورزشکار به سمتم آمد و گفت که دخترت را کشتند. دوستان خواهران منصوریان فقط جایی که من حمله کردم را فیلم گرفته‌اند، اما آنجایی که من برای بیرون بردن همسر و دخترم از زیر کتک وارد سالن شدم و شهربانو با مشت به صورتم کوبید را فیلم نگرفته‌اند! 

البته باید قبول کنید که ورود شما به سالن وارم آپ (محل تعویض لباس و گرم کردن ورزشکاران) درست نبوده است.

- همه این موارد را بنده می‌دانم، اما وقتی زن و بچه مرا گروهی می‌زنند، اصلا رونالدو و مسی باشد، بایستم و نگاه کنم تا جلو چشمم دماغ همسرم را بشکنند و دختر ۱۲ ساله‌ام را چند نفری زیر مشت و لگد بگیرند؟ باید از صدیقه دریایی و باقی آن افراد تشکر کنم که دختر و همسرم را زده‌اند؟ دریایی مربی حریف دختر من بود و خانم منصوریان هم دوست صمیمی صدیقه دریایی است، حریف کیانا سال گذشته در بزرگسالان مدال گرفته و وقتی هم دخترم اینجا او را زد، حقش را ندادند و الان ما آدم بد شدیم.

دختران من یا هر ورزشکار دیگری هم آرزو دارد. آنها سه سال تمرین کرده‌اند. این انصاف است؟ همین‌جا اعلام می‌کنم که دختران من حاضر هستند با نفرات برتر این مسابقات در حضور خبرنگاران مسابقه دهند، اگر ببازند من کلا از ایران می‌روم و هر چیزی هم که گفته‌ام دروغ است. زن و بچه‌ من را کتک زده‌اند و حق‌شان را خورده‌اند، این چه کاری است که می‌کنید، انصاف و پهلوانی این است؟

«کیانا ده‌پهلوان» دختر دوم این پدر (سانداکار وزن ۵۲ کیلوگرم) نیز که گویا به دلیل گرفتن رضایت مجبور به کناره گیری از مسابقات شده است، اتفاقات آن روز را از دید خود شرح داده است. در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید.

 شما از ابتدای ماجرا در سالن حضور داشتید. درباره شروع درگیری صحبت کنید.

کیانا: شهربانو منصوریان با مشت به صورت پدرم زد و پدرم هم دفاع کرد که درگیری شد. - من «کیانا ده‌پهلوان» هستم و در ۵۲ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کردم. مبارزه من مسابقه شماره ۱۸ بود که بازی‌ کردم و بردم، بعد از من مبارزه خواهر بزرگ‌ترم یعنی «کمند» بود که متاسفانه با این خانمی که از بزرگسالان آمد بازی کرد. خواهرم بدون اعتراض با این حریف مسابقه داد، اما خدا می‌داند که هرچه می‌زد به او امتیاز نمی‌دانند. اصلا انگار برنده از قبل مشخص بود. من کنار سکو کوچ خواهرم بودم. خواهر کوچک من «تیام ده‌پهلوان» که تعصبی است، کنار یکی از شاگردان صدیقه دریایی به نام «هانیه الهی‌نژاد» بود و با عصبانیت گفت این مسخره بازی چیست؟ به یک‌باره شاگرد صدیقه دریایی خواهر مرا زد. مامان من آمد خواهرم را از زمین بردارد، اما مادرم را هم زدند.

- ما ورزشکار هستیم و من به خاطر رعایت اخلاق درگیر نشدم و از طرفی هم چون مسابقه داشتم ترسیدم که به دلیل بی‌نظمی مرا حذف کنند. من درگیر نشدم که حذف نشوم. با سرعت بیرون رفتم که به پدرم بگویم بیا که مامان و تیام را می‌زنند، اما قبل از من یکی از دختران تیم کرمانشاه پدرم را مطلع کرده بود. وقتی پدرم وارد سالن شد و دید همه به سر مادر و خواهرم ریخته‌اند، برای دفاع جلو آمد که شهربانو منصوریان با مشت به صورت پدرم زد و پدرم هم دفاع کرد که درگیری شد. 

اگر درگیر نشدید، چرا شما را از مسابقات حذف کردند؟

- به خدا من را بی‌دلیل حذف کردند، مدال طلا برای من بود. گفتند این دختر بازی کند شکایت می‌کنیم، اما اگر بازی نکند رضایت می‌دهیم. من فقط آمدم پدرم را صدا کنم و کاری نکردم. مادر من قد و قواره‌ای هم ندارند، همه صورت و دماغش را شکسته‌اند. الان ما مقصر شدیم. گفته‌اند پدر فرار کرده است اما اصلا این‌طور نیست و فقط حاشیه می‌سازند.

موضوع وضعیت نامناسب سالن وارم آپ چه بود؟

- می‌خواهم از آقای امیر صدیقی رییس فدراسیون بپرسم این چه وضعی بود که ما در سالن وارم آپ داشتیم؟ چرا پسرها در سالن تعویض لباس ما بودند!. در مسابقات هم که ما را با بزرگسالان مبارزه می‌گذارند. من چه گناهی کرده بودم که حذفم کردند؟ ما هم زحمت کشیده‌ایم. اینکه قهرمان جهان شدیم دلیل نمی‌شود حق کسی را بخوریم. چندین سال است تمرین می‌کنیم که به اینجا برسیم، آن‌وقت اینگونه حق ما را می‌خورند.

در ادامه این گفت‌وگو بار دیگر به سراغ پدر خواهران ده‌پهلوان رفتیم تا درباره بحث استفاده او از سلاح سرد و حمل چاقو در سالن وارم آپ سوال بپرسیم.

 گفتند که شما چاقوکشی‌ کرده‌اید. این اتهام صحت دارد؟

- خیر درست نیست. به جان چهار بچه‌ام من فقط برای دفاع از فرزندانم و همسرم وارد سالن شدم. اگر دروغ بگویم خدا چهار فرزندم را از من بگیرد. من سیگار می‌کشم و فقط فندک در جیبم بود، الان تهمت زده‌اند چاقو کشیده‌ام! پلیس‌ها همه ماشین و بدن بنده را گشتند و چیزی بود قطعا گزارش می‌دادند. من نمی‌دانم الان چه کارها علیه بنده کرده‌اند، اما با وکیلم صحبت کرده‌ام و از فدراسیون هم شاکی هستم. همسرم دماغش شکسته است. پیگیری می‌کنم و نمی‌گذارم حق فرزندانم را بخورند. اگر من هم ایرانی هستم و با بیماری MS در حال رشد دادن فرزندانم در ورزش هستم، باید به اعتراضم رسیدگی شود. من بیماری خاص دارم و اصلا نمی‌توانم درگیر شوم، به خدا قسم اول آن‌ها زن و بچه مرا زدند و من دفاع کردم.

- کار من ماشین سنگین است و سر تا سر ایران بنده را می‌شناسند. حرف من برای همه سند است و چک سفید امضا به من می‌دهند. زندگی من برایم مهم است، اگر از یک سالگی تا الان یک مورد بی‌انضباطی یا جرمی در کارنامه زندگی احسان ده‌پهلوان است بگویید این درگیری هم کار او است. من شهروند سالمی هستم که فقط از خانواده‌ام دفاع کردم. هیچ سوء پیشینه‌ای ندارم. حق فرزندانم را خوردند. من فقط دنبال حق هستم و اگر بنده تخلفی کردم جرمم را به گردن می‌گیرم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 43
  • ناشناس
    52

    هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه !

  • ناشناس
    10

    از این خواهرهای منصوریان اصلا خوشم نمیاد خیلی از موقعیت خود سؤ استفاده می کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      منصوریانهامی خواهند که کسی جای آنها رو نگیرد، کم جنبه های بد بخت

    • .
      4

      احسنت.یعنی من آشغالها از این سه تا خواهر ندیدم

  • ناشناس
    17

    آقای ده پهلوان که میگی حق دخترم را خوردند و کتکش زدند اینجا استرالیا یا کانادا یا سوئد که نیست یک کشور جهان سومی هست و هردنبیلی اداره میشود درایران بعبعی میگه بع بع بقیه پشت سرش حرکت میکنند مگر ۴۳ سال حق مردم خورده شد کسی میتواند اعتراض کند؟ همینی هست که هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یعنی چون حق بقیه رو میخورن و اون ها اعتراض نمیکنن ایشون هم نباید اعتراض میکرد؟

    • محمد مهدی
      8

      ببین منافق برو کتاب بخون ببین قبل از ۴۳ سال چطور حقتو میدادن .لازم نیست کتاب‌های جمهوری اسلامی رو بخونی فقط برو خاطرات اروپایی‌ها رو بخون.

    • ناشناس
      0

      در جواب به محمدمهدی: ریاکار ومنافق توهستی که با ریش گذاشتن وتسبیح دست گرفتن پست ومقام حکومتی گرفتی وخون مردم رو تو شیشه کردی، آدم نادان دراینکه ایران کشورجهان سومی هست بحثی داری یا ازنظرتو ایران کسور جهان اولی هست؟ ثانیا ۴۳ سال پیش دلار ۷ تومان بود امروز ۳۲.۰۰۰ تومان شده آزاد، یعنی ۴۷۵۱ برابر مگه کوری نمیبینی وضعیت اقتصاد فلج شده مردم در عذابند مگه کوری نمیبینی سرقت و زورگیری زیاد شده چقدر خداوند تورو نادان خلق کرد که نمیفهمی رو نیست که سنگ پای قزوینه

  • ناشناس
    0

    باید تحقیق شود تا ازحق کسی از بین نرود

  • مسعود
    2

    وقتی کسانی مثه خواهران منصوریان که فقط پول رو میشناسن و نه اخلاق دارن و نه تربیت حرفه ای بیخودی بزرگشون میکنیم نباید بیشتر از این توقع داشته باشیم..انتخابی تیم های ورزشی از رده نوجوانان تا خود بزرگسالان همیشه با فساد و رانت همراه بوده..همواره حق با تهرانیاست و شهرستانیا حق هیچ اعتراضی ندارن

  • عباسی
    4

    توی مسابقات تیم ملی حق کشی زیاده مخصوصا شهرستانی باشی . حق با این آقاست .

  • مری
    3

    منم خوشم نمی یاد از خواهران منصوریان
    سو استفاده چی ها

  • زینب
    2

    اره تو همه ورزشها ناداوری هس ولی تو وشو از همه بیشتر من خودم ودخترم از وشو کاران قدیمی هستیم ودختر به نوبه خودش از موفق ترین ها بود ولی وقتی دیدم همش نادلانه میشه کشیدیم کنار خیلی،وقت وشو افتاده دست ناعادلان

  • شروین
    3

    همین خواهران منصوریان نبودن که برای خانه دار شدن حاضر شدن با الهام چرخنده یهو طرفدار چادر و حجاب بشن و وقتی چیزی بهشون نرسید افشاگری کردن؟

  • ناشناس
    2

    نمی دانم صحیتهای شخص این آقا درست است یا خیر فقط چون خودم زمانی ورزشکار بودم و دوست ورزشکار هم زیاد داشتم و دارم می دانم حق خوری و فساد مخصوصن علیه محرومان و شهرستانی ها در مسابقات ورزشی زیاد انجام میشه و متاسفانه عادی هست...

  • ناشناس
    0

    در ورزش ایران این ناحقی ها تعجب اور نیست و بی‌شک باید فیلم و گزارش انتخابی و مسابقات مهمی مثل این در فدراسیون و خبر گزاری ها موجود است که حقی ضایع نشود هر چند بی فایده است ،اولا در هر صورت رزمی‌کاران قسم یاد میکنند از توانایی هایشان در راه درست استفاده کنند و این درست نیست که قلچماق بازی دربیاورند هر کسی میخواهند باشند ، خانم منصوریان باید ابتدا حلم بیاموزد و دختر شما و حاضرین رقیب خود را میشناسد طبق ایین نامه در کدام گروه سنی باید مسابقه دهد که اگر شروع دعوا از این جا بوده فدراسیون و برگزار کنندگان مقصرند و باید تنبیه شوند و در بعد برکناری خانم منصوری و دریایی

  • علی
    6

    خانم مرجان شیخ الاسلامی با حجاب که بزرگترین اختلاس ایران در پتروشیمی را رقم زد و دست پرورده خودتان بود و الان در کانادا به ریش تو وامسال تو میخندد را اول توجیه کن بعد به زنان غیور کشورم انگ نفهم بودن را بزن

  • ناشناس
    5

    دخترانت اگه اروپا بودند، قدر انها را می دانستند>

  • ناشناس
    0

    مگر مسابقات فیلم برداری نمیشه هرکی حقش ضایع شده باید به حقش برسه؟

  • سعید1400
    0

    در این رابطه قضاوت نمی کنم اما خیلی واضحه که خواهران منصوریان جزو افراد پرحاشیه هستن و هر چند وقت ازشون یه حاشیه جدید شنیده میشه. قطعا این هم اخرینش نخواهد بود.

  • ناشناس
    2

    از شکایتتون نگذرید تا به حقتون برسید،نبخشید تا گناهکار قبیح تر نشه

  • مجتبی
    1

    بی نظم ترین فدراسیون فدراسیون ووشو هست تا زمانی که استاد حسین اوجاقی بود همه چی نظم و انضباط داشت از زمانی که ایشون رفتن و رییس فدراسیون عوض شد این وضعیت به وجود آمده است.
    خواهران منصوریان هم استغفرالله فکر میکنند خدا هستند ووشو که اینقدرها هم بی صاحب نیست.
    جناب آقای صدیقی نباید یک طرفه به قاضی برود و طرف قهرمان‌های ووشو را بگیرد.

  • ناشناس
    39

    دختر نوجوان ۱۲ ساله از الآن اینقدر پر رو باشد و در کار بزرگترها دخالت کند وای به آن روزی که بزرگ شود! آتش بیار معرکه همین دختر نوجوان ۱۲ ساله بوده بعد هم مادر این دختر وارد معرکه شده و بعد هم پدر خانواده به هوا خواهی از خانواده اش!!! به صرف اینکه حق دخترت را در مسابقه ورزشی خورده باشند که نبایستی دعوا و نزاع و بلوا ایجاد کرد! رسیدگی به هر تخلفی باید از مسیر قانونی خودش پیش برود. با قلدر مآبی کاری پیش نمی رود!

    نظرات شما -
    • نه
      6

      گرفتن حق کوچیک و بزرگ نداره

    • داود
      1

      همینقدر که نمیفهمی حق سن و سال نمیشناسد معلومه چیکاره هستی
      احتمالا جیره خوار فدراسیون و دارو دسته اش هستی که اینقدر حرف شما بی ربط است

  • مجتبی
    2

    خواهران منصوریان خیلی پررو شدن نباید اینقدر به اینها بها داد.

  • ما
    1

    خاک برسرتون که تو این مملکتتون هیچی درست نیست.

  • عباس
    0

    از وقتی خواهران منصوریان میخواستن بخاطر وعده پول! چادری بشن و تبلیغ حجاب کنن و با خلف وعده الهام چرخنده حقیقت رو برملا کردن ازشون دیگه خوشم نمیاد. بعضی ها برای بزرگ بودن ساخته نشدن نباید بزرگشون کرد

  • فربد
    11

    کلا ما ایرانیا از هرچی آدم موفقه بدمون میاد، آدمای موفق یا مغرورن، یا باندبازن یا فقط دنبال پولن یا دنبال منافع خودشونن یا حق دیگران رو میخورن یا بویی از انسانیت نبردن یا ..... وگرنه میشدن یکی مثل من، اصلا هم لازم نیست که چیزی اول ثابت بشه تا قضاوت کنیم کلٱ هر کی مثل من نباشه آدم بدیه.....راستی میدونین من کی هستم؟؟ تنها وظیفه من تو زندگی اینه که بشینم این و اون رو قضاوت کنم تازه اونم بدونه مدرک و سند... حالا دیدین من چقدر کارم درسته

  • مصطفی
    0

    خواهران منصوریان را دادگاهی کنید

  • عباس
    1

    بعد می گدیند اقای عباسی پاسدار دو زاریه...اقا میداند چه ناحقی دارد در ورزش می شود

  • محبوبه
    0

    کلا این خواهران منصوریان و این ووشوکارها خیلییییی پرروهستند کجا باشه تاوان پس بدن فقط می‌خوان حمله کنند انگار که....

  • حسین
    0

    طبق اطلاعات واماری که یکی از اشنایان میداد برا ثبت نام پیش خواهران منصوریان رفته بود ووقتی قیمت رو گفتن طرف گفته فلان باشگاه کمتره حالا این بماند و خیلی بند دیگه که اگه پدرت بتونه به وشوو کمک کنه(پورسانت)میتونی رده جوانان ملی پوش بشی و تضمینی هست ولی پدرت باید خرج کنه برات اگرم نمیخای برو همون باشگاه ولی فقط برا ورزش نه بحث ملی براکه کل تیمای وشو از بچه های من هستن یا خودم بهشون میگم پیش کدوم مربی برن.
    برا همینم هست که نمیزارن کسی خارج از دایره خودشون بیاد روی کار نهایت یکی دونفر برا استناد که اره اگه خوب باشید مثل اینا به حقتون میرسیدید.
    خدا کنه وقتی خداوند به۳تادختر دهاتی ارزش واعتبار میده اول فهم و پذیرش اونام بالا ببره

  • ناشناس
    0

    انشاالله به حق امیرالمومنین حق به حق دار برسه وبدکار رسوا بشه

  • ناشناس
    0

    یا رب روا ندار که گدا معتبر شود
    گر معتبر شود ز خدا بی خبرشود

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      احسنت،نکته بسیار به جائی بود،نه درمورد ابن قضیه که حتی برای بعضی ازمسئولین کشوری هم صدق میکنه،اون مطلوم نمایی وحرفها و وعده های قبل ازپست گرفتنشون ،واین کارهای بعد ازانتخاب شدنشون!آدم شرمش میشه

  • ناشناس
    0

    وای اگر گدا یک شبه سلطان شود

  • حق
    0

    تهرانیا چون در ورزش ضعیف تر از شهرستانیا هستن همیشه حق کشی میکنن. هر وقت زورشون نرسه یا حاشیه میسازن یا داور رو میخرن ووو.
    خواهران منصوریان رو همه میشناسن دخترهای .... هستن انسان نیستن.رفتار و اخلاقشون در شان تیم ملی نیستن. متاسفانه همه فدراسیونهای ورزشی ما از نظر اخلاقی خیلی پایین هستند

  • ناشناس
    0

    چقدر ناراحت شدم ممنون از خبرنگاری که به سراغ این پدر رفته که حداقل حرفهایش شنیده شود انشالله به حق خودتان میرسید واقعا متاسفم برای کسانی که راحت حق بقیه رو میخورند

  • ناشناس
    0

    سلام، واقعا متاسفم وقتی یه ورزشکار اخلاق ورزشکاری ندارد حق قضاوت کردن ندارد هر اعتراضی هم انجام بشه نباید درگیر بشن خوب شهربانو خانم با کتک زدن آقایون شوهر پیدا کرد همسر ایشون موقع زدن یه آقا با ایشون آشنا شدن مسلما زدن دیگران برا ایشون یه عادت شده با زدن حرفشو به کرسی میشونه

  • ناشناس
    0

    عدالت بالاترین ارزش است من به عنوان یک ایرانی هیچ چیزی را برتر از عدالت نمی دانم برای من تمام مدالهای خواهران منصوریان و امثالهم ارزش خوردن حق و عدالت را ندارند مسعولان یک نظر سنجی بزارند عدالت یا مدال . مسعولان فدراسیون اصل حق و اخلاق است نه مدال
    من هم جای اون پدر بودم به جانم از دخترم دفاع می کردم

  • 0

    نم. آن لحظه من پشت سالن آکادمی بودم که یکی از دختران بدو بدو به سمتم آمد و گفت عمو بیا که زن و دخترت (تیام ده‌پهلوان) را کشتند! تیام همان دختر ووشوکار من در رده نوجوان است که در این مسابقات شرکت کننده نبود و فقط کنار خواهران خود حضور داشت. متاسفانه صدیقه دریایی (مربی ووشو) و شاگردانش سر یک اعتراض تیام بر سر او می‌ریزند. وقتی همسرم برای بردن دخترم آمده بود او را هم به باد کتک گرفته بودند!.

  • رضا
    0

    وقتی الهام چرخنده رفیق تو رگی خواهران منصوریانه و انها را چادری کرده تا ته خطو برو.👌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها