تصمیم عجیب دبیر فدراسیون بوکس که رد شد!

دبیر فدراسیون بوکس ایران، در اقدامی عجیب تصمیم به حذف تیم توابع استان تهران از قهرمانی کشور گرفته بود که با این تصمیم مخالفت شد.

تصمیم عجیب دبیر فدراسیون بوکس که رد شد!

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان، اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار خواهد شد که دبیر فدراسیون بوکس، در اقدامی قابل توجه قصد داشت تیم توابع استان تهران را که در هر دوره به عنوان یک تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد را حذف کند که این موضوع لغو شد.

موضوع از این قرار بود که وقتی تصمیم بر آن شد تا محمدرضا ترمیمی دبیر فدراسیون بوکس، برنامه مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) را اعلام کند، او تصمیم گرفت تیم تهران و توابع استان تهران را به صورت تجمیعی در یک تیم قرار دهد تا به صورت یک تیم با نام استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند که این موضوع با مخالفت اعضای فدراسیون بوکس همراه شد.

به دلیل وسعت استان تهران و پر جمعیت بودن، در همه ادوار مسابقات قهرمانی کشور تیم توابع استان تهران به صورت جداگانه و با ترکیبی متشکل از بوکسورهای منتخب بخش‌های حاشیه‌ای استان‌ تهران عازم این رقابت‌ها شده است که محمدرضا ترمیمی قصد حذف کردن این تیم را داشت. با این وجود اما فدراسیون بوکس این تصمیم دبیر خود را رد کرد تا تیم توابع همچنان در قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

این تصمیم در حالی بود که با مخالفت اکثر اهالی بوکس همراه شد و حتی گفته می‌شود اعتراض‌هایی را نیز به همراه داشته است. 

مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. این مسابقات در اوزان ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳.۵، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ و ۹۲+ کیلوگرم و در سالن امام علی (ع) انجام می‌شود. طبق گفته محمود نهتانی، ۱۰ تیم اول ۷ سهمیه، ۱۰ تیم دوم ۵ سهمیه و ۱۰ تیم سوم ۳ سهمیه برای معرفی بوکسور دارند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها