امینی: عظیمی با تصمیمات شتاب زده به بیت المال آسیب زد/ سرپرست حق تغییرات ندارد

دبیرکل انجمن موی تای گفت: سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی متأسفانه کارهای شتاب‌زده و عجولانه‌ای در این فدراسیون انجام داده که آسیب‌های جدی به چند رشته زده است.

امینی: عظیمی با تصمیمات شتاب زده به بیت المال آسیب زد/ سرپرست حق تغییرات ندارد

علیرضا امینی در پاسخ به این سؤال که گویا سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون جهانی موی تای، انتصاب رئیس جدید انجمن را تأیید نکرده و همچنان مدعی شده درخشان‌نیا رئیس انجمن موی تای است، آیا شما از این موضوع باخبر هستید یا خیر، گفت: بله، از این موضوع مطلع هستم، البته باید اینطور بگویم سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی متأسفانه کارهای شتاب‌زده و عجولانه‌ای در این فدراسیون انجام داده که آسیب‌های جدی به چند رشته زده است. یکی از کارها این بوده که سه روز قبل از آغاز مسابقات جهانی موی تای که در تایلند برگزار شد، عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی به یکباره به درخواست دبیرکل فدراسیون جهانی که پیشنهاد داده بود فرد مورد نظر خود را به عنوان رئیس انجمن موی تای ایران معرفی کند، متأسفانه عظیمی شتاب‌زده این کار را انجام داد، کاری که پیشنهاد یک خارجی بوده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: استفان فاکس دبیرکل فدراسیون جهانی موی تای نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ارسال کرده بود، کمیته ملی المپیک هم در جواب نامه دبیرکل فدراسیون جهانی موی تای اعلام کرده درخشان‌نیا همچنان رئیس انجمن موی تای ایران است، این کارهای شتاب‌زده از طرف سرپرست فدراسیون نشان می‌دهد آقایان در کارهایی که در این مدت‌زمان کوتاه انجام داده‌اند یکسری هزینه‌هایی را کرده است که به بیت‌المال آسیب می‌زند، ضمن اینکه این رفتارها به سازمان موی تای نیز آسیب زده است. خوشبختانه مسئولان کمیته ملی المپیک در چهارچوب قانون خود قدم برداشتند، چرا که سرپرست حق تغییرات ندارد و فقط باید در دوران سرپرستی، فضای انتخابات را مهیا کند.

نایب رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به این سؤال که گویا سامبو نیز به خاطر تصمیمات غلط سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی تعلیق شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: عظیمی یک مقدار باید صبر می‌کرد تا مجمع ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شود، پس از آن هر کسی که رئیس شد، می‌تواند تصمیم بگیرد و قطعا تصمیمات رئیس جدید هم مورد تأیید مسئولان ورزش قرار می‌گرفت، متأسفانه از روزی که او آمده، حتی کارمندان فدراسیون را برکنار کرده و با تصمیماتی که گرفته باعث شده سامبو که در بازی‌های آسیایی دوره آینده حضور خواهد داشت، تعلیق شود. فدراسیون مصطفی کریمی را به عنوان رئیس سامبوی ایران معرفی کرده بود، چون سرپرست جدید تغییراتی را ایجاد کرده، انجمن سامبو به خاطر این رفتارها سامبوی ایران را تعلیق کرده است. قرار بود نماینده رسمی فدراسیون جهانی به ایران سفر کند، اما چون فدراسیون ورزش‌های رزمی جواب نامه‌نگاری آنها را نداده آنها نیز سامبو را تعلیق کردند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها